رییس هیات کشتی همدان

در مسیر پیشرفت کشتی تعارف ها و اختلاف ها باید کنار گذاشته شود

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۳:۳۲
کد خبر: ۸۳۶۱۷۵
در مسیر پیشرفت کشتی تعارف ها و اختلاف ها باید کنار گذاشته شود
حمیدرضا یاری با تاکید بر اینکه در مسیر پیشرفت کشتی تعارف ها و اختلاف ها باید کنار گذاشته شود، گفت: از ظرفیت کشتی استان در سپردن مسئولیت ها استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس هیات کشتی همدان گفت: پیشرفت این رشته ورزشی و بازگشت به روزهای اوج با وفاق و همدلی میان خانواده کشتی امکان پذیر است و محقق می شود.

حمیدرضا یاری اظهار داشت: امروزه کشتی استان برای بازگشت به دوران طلایی خود نیاز به وحدت و همدلی دارد و اگر این فضای یکدل فراهم نشود، درجا خواهیم زد.

وی اضافه کرد: ورزش کشتی امروزه دغدغه مالی ندارد بلکه باید با همفکری و بهره مندی از حداکثر توان و انگیزه بتوانیم در کنار یکدیگر مسیر موفقیت را طی کنیم.

یاری خاطرنشان کرد: حضورم در رای هیات کشتی بنا به دعوت مسئولان و دست اندرکاران این رشته ورزشی بود و اکنون که با تمامی آرا انتخاب شدم، انتظار حمایت و مشارکت در برنامه ها را دارم.

رییس هیات کشتی همدان با تاکید بر اینکه در مسیر پیشرفت کشتی تعارف ها و اختلاف ها باید کنار گذاشته شود، گفت: از ظرفیت کشتی استان در سپردن مسئولیت ها استفاده خواهیم کرد.

وی از روسای کشتی شهرستان ها خواست تا نسبت به افزایش ورزشکاران سازمان یافته، پیگیری در حل مشکلات زیرساختی و نیز تدوین برنامه منسجم در راستای اعتلای کشتی استان اقدام کنند.

یاری بازدید میدانی از شهرستان ها، برگزاری نشست ماهانه با پیشکسوتان، تشکیل شورای فنی کشتی، تقویت حوزه اطلاع رسانی و انتخاب مربیان ارزنده در راس تیم های منتخب استان را از مهمترین برنامه های خود در شروع بکار رسمی هیات کشتی استان همدان برشمرد.

در این نشست محمد ایرانی به عنوان رییس کمیته انضباطی، مجتبی خسروی رییس کمیته آموزش و عبدالرضا رضاییان به عنوان رییس هیات کشتی شهرستان همدان منصوب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز