دفتر جدید خبرگزاری برنا در همدان افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۶:۲۳
کد خبر: ۸۳۷۴۱۷
دفتر جدید خبرگزاری برنا در همدان افتتاح شد
دفتر جدید خبرگزاری برنا در همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان این استان افتتاح شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دفتر جدید خبرگزاری برنا در همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان این استان در ساختمان معاونت فرهنگی و امور جوانان استان افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم گفت: اطلاع رسانی به موقع اخبار و رویدادهای ورزشی باید توسط خبرگزاری برنا در اولین فرصت انجام شود.

وی افزود: برای توسعه ورزش در بین مردم و جوانان به فرهنگ سازی نیاز دارد و این کار مهم باید توسط رسانه های گروهی و خبرگزاری ها صورت گیرد.

محسن جهانشیر خاطر نشان کرد: خبرگزاری برنا باید مردم را در جریان فعالیت های گسترده حوزه ورزش قرار دهد که نقش مهمی در دلگرمی جامعه به مسئولان و نظام دارد.

وی گفت: کار اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در رشته های ورزشی باید محور فعالیت خبرگزاری برنا قرار گیرد.

وی افزود: حضور جوانان در این خبرگزاری و انعکاس دقیق و به موقع اخبار با همکاری تشکل های فعال، نقش اساسی در تحقق اهداف عالیه ورزش دارد.

مدیر خبرگزاری برنا همدان نیز در این مراسم گفت: دفاتر استانی برنا با انگیزه پوشش گسترده اخبار جوانان در سراسر کشور و رسیدن به تریبون تخصصی جوانان راه اندازی شده است.

وی گفت: این خبرگزاری با هدف پوشش اخبار حوزه جوانان و حوزه های مربوطه در این خصوص و نیز پوشش پیشرفت های استان همدان قریب 7 سال است که کار خود را آغاز کرده است و نیاز بود برای بهبود امور دفتر جدید خبرگزاری تغییر کند.

حمدالله چاروسایی تصریح کرد: جایگاه رسانه در استان همدان جایگاه رفیعی است، چرا که هم فعالان این عرصه و هم فضای استان برای این ظرفیت فراهم است.

نظر شما