استاندار همدان:

سند اشتغال و سند راهبردی وعملیاتی توسعه استان موجب پیشرفت استان و رونق تولید می شود

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۹:۰۴
کد خبر: ۸۳۸۲۸۱
سند اشتغال و سند راهبردی وعملیاتی توسعه استان موجب پیشرفت استان و رونق تولید می شود
شاهرخی گفت: امروز از سند اشتغال و سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان تا ۱۴۰۰ رونمایی شد و برای همه تکالیفی دیده ایم که باید شبانه روزی براساس این سند تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان در گردهمایی هیات های ورزشی و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان با وزیر ورزش و جوانان افزود: توجه به معیشت مردم در اولویت برنامه های دولت در استان است و اقدامات خوبی در همین زمینه دراستان انجام شده است. سند عملیاتی سه ساله برای استان بر اساس برنامه ششم توسعه تدوین شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته اقدامات خوبی برای رونق تولید در استان داشتیم، اظهار داشت: در سال 98 همه منابع و امکانات برای ارتقا معیشت، تولید و اشتغال مردم به ویژه جوانان بسیج شده است و امسال این روند باتوجه به شعار سال با قوت بیشتری در استان تداوم می یابد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه وحدت، همدلی و هماهنگی خوبی بین مسئولان اجرایی استان وجود دارد و عزم مجموعه برای حل مشکلات مردم است.

شاهرخی بیان کرد: همه مجموعه ها در استان همدان اعم از مدیران اجرایی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین استان در سایه وفاق و همدلی، پیگیر حل مشکلات مردم و خدمت به مردم هستند و این فرصت خوبی برای توسعه استان بشمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه به مردم اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به تاسی از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و سخنان اخیر رییس جمهوری در حوزه تولید و اشتغال، در سال جاری رونق تولید را سرلوحه امور قرار خواهیم داد.

استاندار همدان تاکید کرد: این مهم با برنامه ریزی منسجم، منطبق بر واقعیت و پیش بینی منابع تحقق می یابد.

شاهرخی اظهار داشت: بهبود معیشت مردم مستلزم رونق تولید و توجه به اشتغال است که در این راستا باید حفظ فرصت های شغلی موجود، رساندن واحدها به ظرفیت واقعی و فعال کردن واحدهای راکد در اولویت باشد.

وی یادآور شد: امروز از سند اشتغال و سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان تا ۱۴۰۰ رونمایی شد و برای همه تکالیفی دیده ایم که باید شبانه روزی براساس این سند تلاش کرد.

وی ادامه داد: هیئت های اندیشه ورز جوانان با هدف توجه به جوانان و بانوان و افزایش سرمایه های اجتماعی تشکیل شده است.

مهندس شاهرخی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید مباحث اجتماعی بسیار مطرح و قابل توجه بوده است، بیان کرد: در مبارزه با کاهش آسیب‌های اجتماعی همه سازمان‌ها موثر بودند.

وی با بیان اینکه نرخ شیوع اعتیاد در همدان 50 درصد کمتر از کشور است گفت: با اقدامات گسترده در راستای پیشگیری و درمان در سطح عمومی شهر همدان معتاد متجاهر وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز