بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۰:۴۴
کد خبر: ۸۳۸۴۳۳
بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر
«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان عصر پنجشنبه در سفر یک روزه خود به استان همدان از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در حاشیه این بازدید اظهار داشت: عملیات اجرایی ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر از سال 1389 با اعتبار 40 میلیارد ریال به عنوان یکی از طرح های ملی آغاز شد.

باب الله فتحی افزود: مرحله نخست این طرح شامل اجرای سکو، چمن مصنوعی، پیست تارتان، دکل روشنایی، تابلوی اسکوربرد و نصب صندلی های ورزشگاه است که به طور کامل اجرا شده است.

وی ادامه داد: برای تکمیل مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر اعتباری حدود 27 میلیارد ریال نیاز دارد که شامل نصب نرده برای سکوها با اعتبار 15 میلیارد ریال، اجرای مسیر آمبولانس با اعتبار مورد نیاز 6 میلیارد ریال، انشعابات آب و برق چهار میلیارد ریال و سر در ورودی ورزشگاه 2 میلیارد ریال است.

فرماندار ویژه ملایر گفت: مرحله دوم این ورزشگاه برای تکمیل به اعتبار نیاز دارد که در حال حاضر میزان پیشرفت فیزیکی اولیه آن 70 درصد برآورد شده است.

فتحی تکمیل محوطه و پارکینگ، فضای زیرسکوها شامل اتاق کنفرانس، VIP انتظامات، نمازخانه، تاسیسات برقی و مکانیکی، سرویس بهداشتی، رختکن، اتاق خبرنگاران، بخش اداری و مدیریت را از مهمترین بخش های مرحله دوم ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر برشمرد.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از 170 میلیارد ریال برای احداث ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر هزینه شده است و برای تکمیل نهایی این طرح بزرگ ورزشی حدود 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که وزیر ورزش و جوانان قول مساعد برای اختصاص اعتبار و تکمیل ورزشگاه را داد.

فتحی ادامه داد: طبق درخواست نمایندگان ملایر، وزیر ورزش و جوانان قول داد برای تجهیز خانه جوانان ملایر 500 میلیون ریال، برای تجهیز خانه کشتی 700 میلیون ریال و برای فنس کشی زمین چمن شهر سامن 600 میلیون ریال اختصاص یابد.

«مسعو سلطانی فر» ورزش و جوانان امروز /پنجشنبه/ به منظور شرکت در گردهمایی هیات اندیشه ورزان جوان، دبیران سازمان های مردم نهاد جوان، هیات های ورزشی و جامعه ورزش استان همدان و شرکت در شورای اداری تویسرکان به استان همدان سفر کرد.

بازدید از سالن تیراندازی شهر همدان و ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر و بهره برداری از استخر بانوان شهرستان تویسرکان از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان به این استان بود.

طبق قول مساعد وزیر ورزش و جوانان، مقرر شد مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر پس از ماه رمضان امسال در بهره برداری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز