تشدید نظارت بر بازار همدان در ماه رمضان

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۰:۱۵
کد خبر: ۸۳۹۱۷۶
تشدید نظارت بر بازار همدان در ماه رمضان
علیرضا حسن‌پور گفت: طرح نظارت بر بازار در آستانه ماه مبارک رمضان از ۹ اردیبهشت اجرا و به پرونده تخلفات این بازه زمانی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعزیرات حکومتی به‌عنوان رکن قضایی بازار، وظیفه ذاتی رسیدگی به پرونده‌ها و صدور حکم را بر عهده دارد به همین دلیل با در پیش بودن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای خرید اقلام خوراکی، نظارت بر بازار را افزایش داده است.

وی افزود: این کار با رویکرد پیشگیرانه انجام می‌شود تا کالاهای اساسی موردنیاز مردم با قیمت مناسب تأمین شده و از حقوق مردم حمایت شود.

حسن‌پور بیان کرد: گشت‌های مشترک بازرسی هم در قالب طرح نظارتی ضیافت 98 با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان فعال‌شده و 8 اکیپ بازرسی تشکیل شده است.

وی اعلام کرد: این طرح از 9 اردیبهشت آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد و تخلف‌های این بازه زمانی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

حسن‌پور گفت: شماره 32523442 اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir هم آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز