بهره برداری بام تفریحی اسدآباد از اولویت های شهرداری است

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۷:۵۶
کد خبر: ۸۴۰۱۷۵
بهره برداری بام تفریحی اسدآباد از اولویت های شهرداری است
پیمان سبزه ای از اتمام طرح «بام اسدآباد» در سال جاری خبر داد و گفت: تکمیل و بهره برداری از این طرح تفریحی و توریستی از اولویت های شهرداری است و برای اتمام آن در تلاش هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شهردار اسدآباد از اتمام طرح «بام اسدآباد» در سال جاری خبر داد و گفت: تکمیل و بهره برداری از این طرح تفریحی و توریستی از اولویت های شهرداری است و برای اتمام آن در تلاش هستیم.

پیمان سبزه ای اظهار داشت: بام توریستی اسدآباد بخشی از نیازهای تفریحی خانواده ها را مرتفع می کند که 70 درصد از این طرح در سال های گذشته اجرا شده است.

وی اضافه کرد: از محل اعتبارات عمرانی امسال طرح بام تفریحی و توریستی اسدآباد تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

شهردار اسدآباد بودجه امسال شهرداری را 240 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به سال قبل 75 درصد رشد دارد که امیدواریم با رونق گرفتن ساخت و ساز و خرید و فروش مسکن درآمدهای شهرداری افزایش یافته و بودجه پیش بینی شده محقق شود.

سبزه ای از دیگر راه های افزایش درآمد شهرداری را ایجاد درآمدهای پایدار دانست و گفت: ساماندهی بازارچه ها، سرو سامان دادن دکه ها و شهربازی و همچنین تعیین تکلیف زمین های تفکیکی می تواند به بهبود وضعیت درآمد ماندگار برای شهرداری کمک کند.

وی به مشارکت شهروندان برای پرداخت عوارض تاکید کرد و افزود: خانوادها جایگاه شایسته ای در سبد هزینه سالانه خود به عوارض شهرداری اختصاص دهند و پرداخت آن را جزیی از هزینه های اجتناب ناپذیر خود قلمداد کنند.

 

نظر شما