در راستای تحکیم بنیان خانواده ها:

برگزاری اولین کارگاه آموزشی مهارتهای همسرداری ویژه بانوان ورزشکار فامنین

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۰:۳۱
کد خبر: ۸۴۰۷۹۰
برگزاری اولین کارگاه آموزشی مهارتهای همسرداری ویژه بانوان ورزشکار فامنین
اولین کارگاه آموزشی مهارت های همسرداری و تربیت فرزندان برای مربیان و ورزشکاران درسال98 در شهرستان فامنین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ با توجه به اهمیت جایگاه خانواده دراسلام و در راستای تحکیم بنیان خانواده یک دوره کارگاه آموزشی آیین همسرداری و تربیت فرزندان باحضور40نفر از مربیان و ورزشکاران برای اولین بار درسال98 درمحل سالن امام علی(ع) شهرستان فامنین برگزار شد.

سمیه امیرخانی مشاورخانواده در این کارگاه آموزشی از همدلی به عنوان یکی از عوامل مثبت در ایجاد آرامش و ثبات در زندگی یاد کرد و افزود : همسران می توانند با همدلی و محبت به خوبی از سد مشکلات زندگی مشترک بگذرند و در ادامه بر لزوم رازداری زن و شوهر به عنوان یک اصل در زندگی مشترک اشاره کرد و گفت: ازدواج و تشکیل خانواده رحمت الهی است که همسران جوان می توانند با ایجاد آرامش، شخصیت بخشی به همسران، احساس امنیت و رازداری از این نعمت خداوند بیشترین بهره را ببرند.

سمیه امیرخانی در ادامه به بیان ویژگی های یک خانوده موفق پرداخت و گفت: توقعات و انتظارات نامعقول، خودخواهی، غرور و خودبرتر بینی، افکار غیر واقعی از موانع یک زندگی مشترک ایده آل هستند که همه این عوامل ناشی از عدم خودشناسی افراد است.

امیرخانی در پایان با تاکید بر اهمیت فرزند پاک و صالح و تاثیر آن در دنیا و آخرت، فنون تربیت فرزند و آیین فرزند پروری را برای شرکت کنندگان درکارگاه تشریح کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز