امسال ۳ هزار همدانی حاجی می‌شوند

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۶:۰۶
کد خبر: ۸۴۱۱۱۶
امسال ۳ هزار همدانی حاجی می‌شوند
محسن ساغرچی با بیان اینکه امسال حدود ۳ هزار همدانی حاجی می‌شوند گفت: بر این اساس در ایام حج تمتع 2 هزار و 935 نفر در قالب 20 کاروان از استان همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر حج و زیارت استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال حدود ۳ هزار همدانی حاجی می‌شوند اظهار کرد: بر این اساس در ایام حج تمتع 2 هزار و 935 نفر در قالب 20 کاروان از استان همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه حجاج از 25 ذی‌القعده تا 3 ذی‌الحجه برای انجام مناسک حج تمتع اعزام خواهند شد گفت: زائران استان همدان از فرودگاه همدان به مراسم حج تمتع اعزام می‌شوند.

محسن ساغرچی با تأکید بر اینکه زمان پروازها هنوز قطعی نشده است تصریح کرد: این مسئله منوط به تایید و اجازه فرودگاه جده است.

وی از برگزاری همایش متمرکز آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع استان همدان خبر داد و گفت: این همایش با حضور بیش از 2 هزار نفر از زائران همدانی روز جمعه 13 اردیبهشت در سالن ورزشی ابن سینا برگزار خواهد شد.

ساغرچی از تمام زائران، مدیران و عوامل اجرایی و روحانیان کاروان‌های حج تمتع شهرستان همدان امسال دعوت کرد در این همایش شرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز