مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

به بهره مندی از ظرفیت جوانان و بانوان اعتقاد راسخ دارم

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۶:۲۵
کد خبر: ۸۴۵۱۰۷
جهانشیر گفت: به بهره مندی از ظرفیت جوانان در استان اعتقاد راسخ دارم، نگاه به این حوزه نباید نمایشی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در جمع سازمان های مردم نهاد جوانان شهرستان همدان گفت: در چهل سال پیش که بزرگان امروز ما وجوانان شجاع آن روزها با رهبری امام راحل گام در مسیر بزرگی نهادند و این انقلاب را در دنیای ما رقم زدند، مسیری آغاز شد که امروز تداوم آن به دست جوانان رقم خواهد خورد و امروز فرصتی برای این امر وجود دارد و جوانان باید از تجارب گذشتگان در این مسیر استفاده کنند.

وی افزود:یکی از مهمترین برنامه های من در این مدیریت توجه به استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان می باشد و به بهره گیری از  جوانان و بانوان در حوزه مدیریتی اعتقاد راسخ دارم و با انتصاب دو خانم در ریاست شهرستان های همدان و بهار این موضوع را به اثبات رسانده ام.

محسن جهانشیر با تاکید مجدد بر ضرورت بهره مندی از توانمندی زنان و جوانان در سپردن مسئولیت ها در استان، ادامه داد: قطعا به انتصاب و بکارگیری بانوان و جوانان در مسئولیت ها و عرصه های تصمیم گیری باور دارم و این روند ادامه خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: بنده معتقدم جوانان نه تنها در تصمیم سازی ها بلکه باید در تصمیم گیری ها هم مشارکت داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد افزود: شاید در گذشته از سمن ها به عنوان یک کار نمادین یاد می شد درحالی که تشکل های مبتنی بر ظرفیت های مردمی می تواند در عرصه های مختلف اجتماعی نقش آفرینی کنند.

جهانشیرگفت: سمن های فعال در حوزه های مختلف بایستی مطالبه گر باشند و مطالبه گری یکی از راههای مشارکت و حل مشکلات بوده که باید به مسئولان امر انتقال داده شود مسئولین نیز موظف به پیگیری و ارائه جواب آنها هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز