مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

بازدیدهای میدانی از شهرستان ها به صورت مستمر انجام می گیرد

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۳:۲۷
کد خبر: ۸۴۵۵۰۷
بازدیدهای میدانی از شهرستان ها به صورت مستمر انجام می گیرد
محسن جهانشیر اظهار کرد: بازدیدهای میدانی از شهرستان ها نیز به صورت مستمر انجام می گیرد و سرعت بخشیدن در تکمیل طرح ها را سرلوحه قرار داده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان همدان در بازدید از طرح های در حال ساخت شهرستان فامنین اظهار داشت: تمامی روسای دستگاه ورزش شهرستان ها باید توجه جدی برتکمیل طرح های نیمه تمام داشته باشند و سرکشی از شهرستان ها نیز در راستای نظارت دقیق بر میزان پیشرفت فیزیکی طرح ها انجام می شود.

وی اضافه کرد: بازدیدهای میدانی از شهرستان ها نیز به صورت مستمر انجام می گیرد و سرعت بخشیدن در تکمیل طرح ها را سرلوحه قرار داده ایم.

جهانشیر با اشاره به وضعیت طرح های ورزشی در حال ساخت شهرستان فامنین گفت: سالن باستانی فامنین جزو طرح های ملی با پیشرفت فیزیکی بالای70 درصد در حال تکمیل است.

وی اضافه کرد: سالن یک هزار و 500 نفری با پیشرفت فیزیکی 35 درصد، سالن شهدای روستای اصله، استخر شهدای فامنین و زمین ورزشی روستای اکله از توابع بخش مرکزی شهرستان فامنین نیز مورد توجه جدی قرار دارند و نظارت دقیق بر آنها خواهیم داشت.

جهانشیر در بازدید از سالن امام علی(ع) به عنوان تنها سالن سقف بلند شهرستان فامنین که قابلیت های لازم را برای میزبانی مسابقات مهم دارد، گفت: کفپوش این سالن در سال جاری تعویض خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز