عضو هیات رئیسه روابط عمومی های استان:

روابط عمومی مغز متفکر هر دستگاهی است

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۱:۳۰
کد خبر: ۸۴۵۹۵۹
روابط عمومی مغز متفکر هر دستگاهی است
امامی گفت: روابط عمومی؛ مغز متفکر و موتور محرکه و شریان حیاتی و دایمی یک دستگاه است افزود: روابط عمومی ها باهنر و علم اجتماعی خود درون و برون دستگاه را به هم پیوند می‌دهد و هدف و چگونگی برنامه‌ها را ترسیم می‌کند

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، حمید امامی مدیر روابط عمومی علیصدر و عضو هیات رئیسه روابط عمومی های استان به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات میهمان خبرگزاری برنا همدان بود.

عضو هیات رئیسه روابط عمومی های استان در این نشست به خبرنگار برنا گفت: روابط عمومی؛ مغز متفکر و موتور محرکه و شریان حیاتی و دایمی یک دستگاه است افزود:  روابط عمومی ها باهنر و علم اجتماعی خود درون و برون دستگاه را به هم پیوند می‌دهد و هدف و چگونگی برنامه‌ها را ترسیم می‌کند.

حمید امامی نقش روابط عمومی ها را در دستگاه های اجرایی بسیار مهم و اثر بخش دانست و گفت: هر سازمانی که روابط عمومی آن فعال نباشد منفعل و مرده است.

وی با تمجید از نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف روابط عمومی گفت: اگر رسانه ها نباشد روابط عمومی ها موفق نمی شوند و باید روابط عمومی ها تعامل سازنده ای با رسانه ها داشته باشند.

عضو هیات ریِسه روابط عمومی های استان با بیان اینکه برخی مدیران افراد ناکارآمد دستگاه را  کارمند و مسئول روابط عمومی می کنند، گفت: بهره گیری از مدیران روابط عمومی ناکارآمد لطمه جبران ناپذیری بر بدنه سازمان‌ها وارد می‌کند.

وی افزود: اطلاع رسانی، خبرنگاری، روزنامه نگاری، آگاهی بخشی به افکار عمومی یک حرفه و یک هنر است و باید مجموعه‌های روابط عمومی این تخصص و هنر را داشته باشند

امامی در پایان تصریح کرد: مدیران باید بدانند وظیفه روابط عمومی ها تنها نصب بنر، اعلامیه و تهیه تاج گل نیست و روابط عمومی‌ها با عملکرد خوب و اثر گذار خود می‌توانند بازیگر نقش خطیر و حساس ایجاد ارتباط فعال و اثر بخش بین کارگزاران حکومتی و مردم باشند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز