معاونت فرهنگی و امور جوانان استان همدان خبر داد

فعالیت خانه جوانان در ۴ شهرستان استان/اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در خانه جوانان همدان

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۷:۵۱
کد خبر: ۸۴۶۸۴۰
فعالیت خانه جوانان در ۴ شهرستان استان/اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در خانه جوانان همدان
محرم روزبه با اشاره به اینکه در شهرهای همدان، فامنین، اسدآباد و ملایر خانه جوانان راه اندازی شده است، افزود: تابستان سال 97 بیش از 300 برنامه اجرا شد.

معاونت فرهنگی و امور جوانان استان همدان در گفتگو با خبرنگار برنا در همدان گفت: خوشبختانه در حوزه جوانان استان همدان کارهای بزرگی انجام شده است که امیدواریم به بالاترین سطح برسد و بتوانیم از مراکز احداث شده حداکثر استفاده را ببریم .

وی اظهارداشت: پرداختن به امور جوانان یک امر مهم و بدیهی است و کسانی که در حوزه جوانان فعالیت می کنند امر خطیری را بر عهده دارند .

وی با اشاره به اینکه در شهرهای همدان، فامنین، اسدآباد و ملایر خانه جوانان راه اندازی شده است، گفت: در خانه جوانان سعی شده با برنامه ریزی مناسب زمینه فعالیت جوانان در بحث غنی سازی اوقات فراغت تسهیل شود و آنها بهتر بتوانند فعالیت کنند.

معاونت فرهنگی و امور جوانان استان همدان گفت: خانه جوانان می تواند محلی برای تمرکز فعالیت جوانان در حوزه آسیب های اجتماعی، اردوی گردشگری و هویتی، برنامه های ورزشی و کارگاههای آموزشی باشد.

وی خاطر نشان کرد گفت: در خانه جوانان همدان فعالیت های خوبی صورت گرفته به طوری که تابستان سال 97 بیش از 300 برنامه اجرا شد.

 

نظر شما