مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

نقش روابط عمومی ها در ورزش استان مهم و تاثیرگذار است

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۷:۱۲
کد خبر: ۸۴۸۴۴۸
نقش روابط عمومی ها در ورزش استان مهم و تاثیرگذار است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امروزه نقش روابط عمومی ها در ورزش بسیار حائز اهمیت، مهم و تاثیر گذار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محسن جهانشیر در مراسم تجلیل از روابط عمومی ادارات و هیات های ورزشی استان، گفت:مدیران روابط عمومی با کار انگیزشی و توانمندی خود توانسته اند پل ارتباطی میان دستگاه ها و جامعه باشند.

وی خواستار تلاش روابط عمومی ها در راستای ارائه درست گزارش و انتقال مفاهیم و نیازهای جامعه شد و به آنان توصیه کرد عنصری صادق برای ورزش باشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: روابط عمومی و اطلاع رسانی بخش انکارناپذیر دستگاه ها بشمار می رود و در بخش ورزش نیز به خصوص در هیات های ورزشی همدان، باید نقش روابط عمومی پررنگ تر باشد.

وی اضافه کرد: هر سیستمی رقیب دارد و اگر بخواهد در اطلاع رسانی و شناساندن خود عقب بیافتد، نابود می شود و در سیستم های دولتی و حوزه های اجتماعی نیز باید نقاط قوت ، شناسایی شوند و واقعیت ها به اطلاع مردم رسانده شود.

جهانشیر برگزاری دوره های آموزشی را بسیار ارزنده توصیف کرد و گفت: برگزاری چنین دوره های آموزشی موجب ارتقاء سطح علمی مسئولین روابط عمومی ها خواهد شد و قطعا روابط عمومی هیئت های ورزشی با حضور در این دوره های آموزشی عملکرد هیئت مربوطه خود را بهتر از گذشته انعکاس خواهند کرد.

گفتنی است از روابط عمومی برتر هیات های ورزشی و ادارات شهرستان های استان همدان تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز