تجلیل از روابط عمومی برتر ادارات و هیات های ورزشی استان همدان

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۶:۵۱
کد خبر: ۸۴۸۴۵۰
تجلیل از روابط عمومی برتر ادارات و هیات های ورزشی استان همدان
صبح امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان از روابط عمومی برتر هیات های ورزشی و ادارات شهرستان های استان همدان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات مراسم تجلیل از روابط عمومی های حوزه ورزش و جوانان استان صبح امروز با حضور جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان، صولتی معاون توسعه منابع و چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، حمید امامی عضو هیئت رئیسه روابط عمومی های استان و مسئولین روابط عمومی های شهرستان های استان و هئیت های ورزشی در محل سالن کنفرانس استادیوم قدس برگزار شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در این نشست گفت: روابط عمومی ها نقش مهمی در اطلاع رسانی برنامه ها و موفقیت های ورزش ایفا می کنند و خوشبختانه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان با بهره گیری از کارکنان آشنا و خبره به اصول خبرنویسی همواره نقش مهم و سازنده ای در ارسال به موقع اخبار داشته است و اخباری که در سایت این اداره کل به روز رسانی می شود در راستای اصول خبر نویسی بوده و بیشتر رسانه ها به راحتی از این اخبار استفاده می کنند.

وی افزود: یکی از کارهای مهم ما در روابط عمومی اداره کل، فعال کردن روابط عمومی هیات های ورزشی با استفاده از نیروهای متخصص بوده است و امروز بیش از 45 هیات ورزشی دارای روابط عمومی بوده که ارتباط سازنده ای با رسانه ها دارند.

حمدالله چاروسایی تصریح کرد: همچنین حوزه روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها نیز به خوبی فعال شده و با برگزاری کلاس های آموزشی و خبرنویسی سعی شده شهرستان ها نیز هم قدم با اداره کل برای ورزش استان همدان برای ارسال اعتلا ورزش استان تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای روابط عمومی شهرستان ها و هیات های ورزشی یکی از کارهای مهمی بوده که از سوی اداره کل ورزش و جوانان صورت پذیرفته و امروزه بیشتر روابط عمومی هیات های ورزشی و شهرستان ها با اصول خبرنویسی آشنایی دارند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: تعامل یکی از راه های موفقیت روابط عمومی محسوب می شود که خوشبختانه در ده سال اخیر روابط عمومی اداره کل بیشترین تعامل و همکاری را با رسانه ها داشته است و با برگزاری جلسات متعدد و ارتباط مستمر سعی کرده از نظرات خبرنگاران برای پیشرفت ورزش استان بهره بگیرد.

وی افزود: روابط عمومی اداره کل مسئولیت حساسی دارد چون ورزرشکاران و جوانان اخبار را رصد می کند و این بخش به عنوان پل ارتباطی مجموعه با مخاطبان می تواند در عملکرد ورزش و جوانان نقش مهمی داشته باشد.

در پایان این مراسم از محمد حسین حمیدی از شهرستان کبودرآهنگ، حسین قراگزلو از شهرستان فامنین وداوود احمدی از شهرستان ملایر به عنوان شهرستان های برتر استان در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی تجلیل بعمل آمد.

همچنین در این مراسم از ضیغمی از هیات تنیس، میثم ناصرنژاد از هیات همگانی، ایلیا محمدی از هیات سوارکاری، محمدرضا نظری از هیات بدمینتون، محمد علی قاسمی از هیات گلف، فروغی از هیات شطرنج، محمد بهرامی از هیات اسکیت و محمدرضا گوهریان از هیات بدنسازی و پرورش اندام به عنوان روابط عمومی های برتر هیئت های ورزشی تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز