نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان:

امروز هیچ کشوری جرات تعرض به خاک ایران را ندارد

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۶:۴۰
کد خبر: ۸۴۹۲۱۱
امروز هیچ کشوری جرات تعرض به خاک ایران را ندارد
حاج بهرام دوست پرست در دیدار با ورزشکاران دوومیدانی استان گفت: دفاع مقدس علیرغم خواست دشمنان، نظام و انقلاب ما را تا سالها بیمه کرد بطوری که امروز نیز هیچ کشوری جرات تعرض به خاک ما را پیدا نمی کند چون به روحیه شهادت طلبی و پایداری ملت ما آگاه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، حاج بهرام دوست پرست نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان با حضور در پیست دوومیدانی استادیوم شهدای قدس همدان از روند تمرینات ایت رشته ورزشی بازدید کرد و در آستانه سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر از دلاور مردی های آن دوران خاطراتی را بیان نمود.

دوست پرست در این بازدید اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن انسان را به دو چیز سفارش کرده یکی سلامت جسم و دیگری سلامت روح است، روح و جسم انسان زمانی سالم است و به آرامش می رسد که افراد به ورزش و جسم خود اهمیت دهند.

وی افزود: وقتی انسان می خواهد به جهاد در راه خدا گام بردارد باید از جسمی سالم برخوردار باشد و این جسم سالم با ورزش و تلاش به دست می آید لذا توصیه می شود ورزش را جدی بگیرید.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان ورزشکار استان همدان همگام با سایر اقشار در مقابل هجوم ناجوانمردانه رژیم بعث ایستادند و نام خود را در تاریخ ایران اسلامی جاودانه کردند.

وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس علیرغم خواست دشمنان، نظام و انقلاب ما را تا سالها بیمه کرد بطوری که امروز نیز هیچ کشوری جرات تعرض به خاک ما را پیدا نمی کند چون به روحیه شهادت طلبی و پایداری ملت ما آگاه است.

 وی در پایان دوومیدانی را از رشته های مورد علاقه خود دانست و افزود: دوومیدانی همدان از دهه 50 قهرمانان زیادی را به ورزش کشور معرفی کرده است و امروز نیز ورزشکاران با اخلاق و توانمندی در این رشته فعالیت می کنند.

گفتنی حاج بهرام دوست پرست پیشکسوتان دوومیدانی و از قهرمانان اسبق پرش ارتفاع و دوهای با مانع استان می باشد که در دوران هشت سال دفاع مقدس همرزم شهیدان سردار همدانی و سردارعلیرضا شمسی پور بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز