امام جمعه همدان:

مردم از عملکرد مجلس دهم ناراضی هستند

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۰:۰۵
کد خبر: ۸۵۰۲۵۷
مردم از عملکرد مجلس دهم ناراضی هستند
حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثق با اشاره به نقش نمایندگان مجلس در رفع مشکلات اقتصادی کشور گفت: عملکرد مجلس دهم مورد رضایت مردم نیست و نمایندگان مجلس باید در مورد عملکرد خود به مردم گزارش بدهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی دهم اظهار داشت: اقدامات مجلس برای مبارزه با مفاسد اقصادی، افرایش قیمت مسکن، خودرو و مایحتاج مردم چه بوده و در این باره به ملت گزارش بدهند.

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان نیز خواسته مردم را فریاد زدند تاکید کرد: در مجموع عملکرد نمایندگان مجلس دهم مورد رضایت مردم نیست.

حجت الاسلام شعبانی موثق خاطرنشان کرد: قصد تخریب هیچ مسئولی را نداریم اما فضای نماز جمعه جایگاه مطالبه گری حقوق مردم است و تا هرجا نیاز باشد به این مهم می‌پردازیم.

وی در ادامه دلایل سقوط خرمشهر را تشریح کرد و گفت: بی توجهی دولت وقت به شعار ما می‌توانیم علت سقوط خرمشهر بود و بازخوانی این حادثه تاریخی برای هر ایرانی ضروری است.

حجت الاسلام شعبانی تاکید کرد: خودباوری بدون اتکا به ابرقدرت‌های جهان برای رشد و رهایی از وابستگی، خرمشهر را از چنگال دشمنان آزاد کرد.

وی راه حل رهایی کشور از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را احیای تفکراتی دانست که خرمشهر را آزاد کرد.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: وجود مسئولان جوان و با انگیزه لازمه احیای اینگونه تفکرها در لایه‌های مختلف جامعه است.

وی با اشاره به آغاز شب‌های قدر و احیا، نمازگزاران و روزه داران را به بهره برداری احسن از این فرصت برای توبه و استغفار از گناهان توصیه کرد.

امام جمعه همدان به کیفیت مجالس شب قدر تاکید کرد و گفت: گفتمان‌های دینی و پاسخگویی به شبهات دینی در اولویت این برنامه‌ها قرار گیرد تا برای جوانان سودمند باشد.

حجت الاسلام شعبانی خاطر نشان کرد: درهای رحمت و بخشش الهی به روی گناهکاران و حاجتمندان باز است و می‌توان بسیاری از دردها و مشکلات را با توسل به امیر المومنین (ع) درمان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز