بودجه پژوهش دانشگاه صنعتی همدان ۴۰۰ درصد افزایش یافت

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۱:۱۹:۵۸
کد خبر: ۸۵۰۲۷۸
بودجه پژوهش دانشگاه صنعتی همدان ۴۰۰ درصد افزایش یافت
محمود نیلی از افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه پژوهش دانشگاه صنعتی همدان در سال ۹۸ خبر داد و گفت: طی سال گذشته چهار طرح تحقیقاتی در حوزه ارتباط با صنعت توسط اعضای هیأت علمی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس دانشگاه صنعتی همدان از عملکرد مطلوب حوزه پژوهش و ارتباط با حوزه صنعت این مرکز در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: سال 97 عملکرد قابل قبولی در حوزه پژوهش صورت گرفت و میانگین عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه رضایت‌بخش بود.

وی با اشاره به ارزیابی‌های انجام شده در سال گذشته افزود: فرآیند ارزیابی در قالب فعالیت یک تیم تحقیقاتی و با کمک اعضای هیأت علمی و مدیران گروه انجام شد.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان از انجام چهار طرح تحقیقاتی در حوزه ارتباط با صنعت توسط اعضای هیأت علمی طی سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر موجب افزایش ارتباط بین دانشگاه و بخش صنعت شده و انتظار می‌رود این روند سیر صعودی داشته باشد.

وی از به ثمر رسیدن 23 پرونده جذب استاد از سال 94 تا 97 اطلاع داد و گفت: در برنامه توسعه دانشگاه با افزایش جذب اساتید، ظرفیت پذیرش دانشجویان و گروه‌های آموزشی را شاهد خواهیم بود

نیلی با بیان اینکه انتظار می‌رود تا پایان سال تحصیلی جاری تعداد دانش آموختگان این دانشگاه به 350 دانشجو خواهد رسید گفت: دانش آموختگان این دانشگاه از ابتدای تاسیس تاکنون 2 هزار و 317 نفر است.

وی به راه‌اندازی مرکز امور بانوان دانشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به درصد سهم دانشجویان دختر در دانشگاه و همچنین اساتید و کارکنان خانم در دانشگاه، ایجاد این دفتر را از اتفاقات اساسی و تاثیرگذار در دانشگاه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان از افزایش 400 درصدی بودجه پژوهش این دانشگاه در سال 98 خبر داد و گفت: برگزاری دوره‌های HSE با حضور 621 نفر دانشجو در سال 97 با صرفه‌جویی 80 درصدی هزینه‌های این پروژه از دیگر اقدامات بوده که دانشگاه صنعتی پیشگام اجرای این طرح در کشور است.  

نیلی با بیان اینکه دانشجویان با رتبه‌های زیر 1000 دانشگاه صنعتی را انتخاب می‌کنند خاطرنشان کرد: به طور نمونه رتبه 522 کنکور سراسری در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی همدان تحصیل می‌کند. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز