بازگشایی جاده قدیم حصار حاج شمسعلی همدان

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۴:۱۱
کد خبر: ۸۵۰۹۴۴
بازگشایی جاده قدیم حصار حاج شمسعلی همدان
صوفی گفت: جاده قدیم حصار حاج شمسعلی این شهر تملک و بازگشایی شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شهردار همدان افزود: یکی از اولویت های کار شهرداری تملک املاک واقع در طرح های مصوب شهری است و به همین منظور شهرداری منطقه دو با توافق با مالکین توانسته نسبت به بازگشایی این مسیر اقدام کند.

وی با بیان اینکه تملک املاک و بازگشایی معابر به ویژه معابر پرترافیک در برنامه های اصلی مجموعه شهرداری همدان است، گفت: در چند سال گذشته کارهای تاثیرگذاری در خیابان آیت‌الله طالقانی، فرهنگ و کوی شهید بهشتی انجام شده است.

صوفی با بیان اینکه مسیر قدیم حصار حاج شمسعلی یکی از حادثه‌خیزترین معبرهای این منطقه بود افزود: بازگشایی‌های جدید در مسیرهای مختلف به توسعه، عمران و آبادانی شهر همدان کمک کرده و زمینه عمران و آبادانی شهر را فراهم می‌آورد.

شهردار همدان با بیان اینکه بازگشایی معابر در راستای اهداف توسعه‌ای شهری است، اظهار داشت: با اجرای طرح بازگشایی معابر علاوه بر امکان دسترسی شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک شهری هم مرتفع می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته گذشته 23 معبر در منطقه چهار شهرداری تملک و بازگشایی شد، ادامه داد: اعتبار تملک این طرح 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به مساحت  2 هزار و 284.12 مترمربع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز