گشایش نمایشگاه بزرگ قرآنی در همدان

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۹:۳۰
کد خبر: ۸۵۲۰۳۴
گشایش نمایشگاه بزرگ قرآنی در همدان
نخستین نمایشگاه بزرگ قرآنی در مرکز همایش های بین المللی قرآنی همدان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه ۴۰ غرفه در این نمایشگاه دایر شده است افزود: این نمکایشگاه با هدف توجه ویژه به قرآن و معنویات به عنوان برنامه‌های مدیریت شهری برگزار شده است.

سعید خوشبخت افزود: این نمایشگاه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، شهرداری منطقه یک، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جامعه قرآنی عصر و موسسه فرهنگی، هنری ایران زمین دایر شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز تا ۱۴ خرداد دایر است افزود: در این نمایشگاه بخش‌ های مختلفی همچون غرفه‌ های بخش عترت شامل غرفه مکتب امام زمان(عج)، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)، کتاب‌خوانی رضوی، محفل انس با قرآن، برگزاری جشن و اعیاد، مراسم سوگواری و عزاداری و بخش هنرهای قرآنی شامل غرفه کتابت قرآن کریم، تابلوهای نوشته شده با هسته خرما، حکاکی آیات قرآن بر ظروف مسی و میناکاری آیات قرآن است.

خوشبخت بخش زنان و خانواده این نمایشگاه را شامل غرفه‌های مشاوره خانواده، عفاف و حجاب و بخش فروش محصولات فرهنگی، مذهبی و هنری را شامل کتاب، نرم افزار و صنایع دستی عنوان کرد.

وی افزود: بخش کودک و نوجوان شامل غرفه‌های بازی‌های قرآنی و نقاشی، بازی و نقاشی با مضامین نهج البلاغه، هوش، خلاقیت و نجوم است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیان کرد: در بخش زنان و خانواده با همکاری اداره سلامت این سازمان، برنامه‌های متنوعی در حوزه زنان و خانواده همچون مشاوره خانواده، مشاوره کودک، مشاوره مهارت‌های زندگی  با حضور اساتید، کارشناسان مشاوره و روانشناسی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

خوشبخت اظهار کرد: غرفه مکتب امام زمان(عج) و جامعه القرآن نیز آشنایی با فعالیت‌های آنان را در برنامه دارد و همچنین در غرفه «تو آزادی» جلسات امر به معروف و نهی از منکر و آشنایی با حجاب و فلسفه آن ارائه می‌شود.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای عموم شهروندان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز