معاون استاندار همدان:

در برابر با دشمن راهی جز مقاومت و تکیه بر توان داخلی نداریم

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۵:۴۵
کد خبر: ۸۵۶۰۶۹
در برابر با دشمن راهی جز مقاومت و تکیه بر توان داخلی نداریم
زادبخت با اعلام این که ما در برابر با دشمن راهی جز مقاومت و تکیه بر توان داخلی نداریم تاکید کرد: این مقاومت‌ها جواب داده و دشمن در حال عقب نشینی از مواضعش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون استاندار همدان در آیین تکریم و معارفه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان این که جمهوری اسلامی بانی تحولات بنیادی در کشور بود، اظهار داشت: در حوزه درمان نیز پس از پیروزی انقلاب تحول بزرگی شکل گرفت.

وی افزود: وابستگی ما در عرصه پزشکی قبل از انقلاب ملموس بود و پزشکان هندی و پاکستانی و بنگلادشی در ایران حضور داشتند و آنهایی که از تمکن مالی برخوردار بودند برای درمان به خارج از کشور می‌رفتند.

مصطفی آزادبخت عنوان کرد: اما پس از پیروزی انقلاب کار به جایی رسید که در حال حاضر از کشورهای پیشرو در امر درمان و پزشکی هستیم و بسیاری از بیماران کشورهای دیگر برای درمان به ایران می‌آیند.

وی با اشاره به این که رئیس جمهور عنوان کردند از کشورهای دیگر برای مداوا به ایران می‌آیند اما نه به خاطر ارزانی بلکه به دلیل کیفیت در درمان گفت: در عرصه سلامت همه دولت‌ها عملکرد مناسبی داشتند اما طرح تحول سلامت اتفاق ویژه‌ای بود که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری که بیمار به غیر از درمان دردش، نگران هزینه درمان نباشد هزینه‌های درمان با کاهش چشمگیری مواجه شد.

آزادبخت با اشاره به عملکرد مثبت رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: دکتر موسوی بهار پیشکسوت و پیشتاز این عرصه است و ایشان اخلاق  اسلامی را با حرفه پزشکی پیوند زدند و بسیار متواضعانه به مردم خدمت کردند.

وی با اشاره به این که با عملکرد موفق رئیس دانشگاه علوم پرشکی بیمارستان‌های شهر همدان از استاندارد بسیار بالایی بخوردار است گفت: دکتر موسوی بهار در بحث پرورش مدیر نیز بسیار مناسب عمل کردند و رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی همدان جانشین وی بودند.

معاون استاندار همدان تصریح کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای انتخاب جانشین دکتر موسوی بهار کار سخت و در عین حال آسانی داشتند. سخت از ان جهت که جای خالی ایشان احساس می‌شود و آسان از آن جهت که ایشان چند مدیر لایق برای مدیریت در عرصه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در کنار خود پرورش دادند.

وی با اشاره به این که دشمن با تمام قوا  جنگ اقتصادی و روانی را برعلیه ایران آغار کرده تا ملت ایران را خسته کند مطرح کرد: مسئولان باید با خدمت صادقانه و تلاش مضاعف مردم را امیداوار و دشمن را ناامید کنند.

آزادبخت با اعلام این که ما در برابر با دشمن راهی جز مقاومت و تکیه بر توان داخلی نداریم تاکید کرد: این مقاومت‌ها جواب داده و دشمن در حال عقب نشینی از مواضعش است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز