آغاز ثبت نام در جشنواره شهروندان برگزیده همدان

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۴:۴۳
کد خبر: ۸۵۶۰۸۷
آغاز ثبت نام در جشنواره شهروندان برگزیده همدان
شهردار همدان و رییس جشنواره شهروند برگزیده گفت: ثبت نام شهروندان برای شرکت در جشنواره شهروندان برگزیده این شهر آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عباس صوفی افزود: امسال «جشنواره شهروندان برگزیده همدان» با شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری، کمیته‌های علمی- داوری، اجرایی و اطلاع‌رسانی کلید خورده است.

وی بیان کرد: شهروندان همدانی از طریق وبسایت جشنواره در قالب خودمعرفی و معرفی دیگران می‌توانند به منظور ثبت نام اقدام کنند و تلاش شهرداری همدان بر آن است تا روز همدان (شهریورماه) شهروندان منتخب را در حوزه‌های مختلف شهری معرفی کند.

صوفی خاطرنشان کرد: سال گذشته در نخستین جشنواره شهروندان برگزیده همدان که پس از گذشت ۱۱ سال وقفه برگزار شد، ۶۸ منتخب، برگزیده شدند و کلید شهر نیز در دستان خانواده مرحوم فرشچیان به عنوان شهروند افتخاری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیشینه فاخر فرهنگ شهر همدان، مجموعه مدیریت شهری را برآن داشته است تا ملاک انتخاب شهروندان برگزیده را "عامل به وظایف شهروندی" قرار دهد، افزود: معتقدم شهر ایده‌آل با ارتقای فرهنگ شهروندی به دست خواهد آمد.

صوفی تاکید کرد: شهرداری همدان علاوه بر اجرای عملیات عمرانی و زیرساختی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، بر اهمیت جایگاه فرهنگ شهروندی تاکید ویژه دارد.

گفتنی است؛ شهروندان همدانی برای ثبت‌نام در «جشنواره شهروندان برگزیده همدان» سال ۹۸ از تاریخ ۱۶ خرداد تا ۲۰ تیرماه امسال فرصت دارند تا به وبسایت www.TCF.hamedan.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز