کلاس داوری درجه ۳ اسکیت در همدان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۳:۵۲
کد خبر: ۸۵۶۱۲۳
کلاس داوری درجه ۳ اسکیت در همدان برگزار می شود
کلاس داوری درجه ۳ اسکیت با حضور داور بین‌المللی فدراسیون برای نخستین‌بار، ۲۳ و ۲۴ خردادماه در همدان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت اسکیت استان همدان در گفتگو با برنا گفت: کلاس داوری درجه ۳ اسکیت با حضور داور بین‌المللی فدراسیون برای نخستین‌بار، ۲۳ و ۲۴ خردادماه در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از کلاس‌ها، می‌توانند از طریق سایت فدراسیون اسکیت ثبت‌نام کنند. (شرکت در این دوره از کلاس‌ها برای عموم آزاد است.)

مهدی مجیدی تصریح کرد:  افزایش شمار داوران و مربیان و همچنین ارتقای مربیان و داوران فعلی استان با برگزاری دوره‌های متعدد داوری و مربیگری از مهمترین اهداف هیأت اسکیت استان محسوب می‌شود.

وی افزود: کیفیت عملکرد اسکیت‌بازان استان به‌طورقطع ارتباط مستقیم با سطح دانش مربیان و داوران دارد که با داشتن تعداد بسیاری مربی و داور اسکیت در استان می‌توانیم هم از نظر کمیت اسکیت‌باز و هم کیفیت، رشد قابل‌ملاحظه‌ای داشته باشیم.

 رئیس هیأت اسکیت استان همدان گفت: ثبت‌نام مدرسه اسکیت استان نیز آغاز شده و از ابتدای تیرماه به‌صورت رسمی با عناوین ارزیابی وضعیت ساختار قامتی و آنالیز ترکیبی بدن (نمودار منحنی رشد، نمودار وزنی، ارزیابی وضعیت تغذیه) فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و در پایان کلاس‌ها نیز گواهی معتبر به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز