ورزش گلف در دسترس تمامی اقشار مختلف جامعه قرار دارد

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۶:۴۱
کد خبر: ۸۵۷۱۱۴
ورزش گلف در دسترس تمامی اقشار مختلف جامعه قرار دارد
علی اصغر سالوند اظهارکرد: امروزه ورزش گلف در دسترس تمامی اقشار مختلف جامعه قرار دارد و سعی داریم با برگزاری دوره‌های آموزشی گسترده نسبت به استعدادیابی و شناسایی نخبه‌ها اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، رییس هیات گلف همدان گفت: این رشته ورزشی و زیرمجموعه آن در سطح پارک ها و بوستان های این استان ترویج می شود.

علی اصغر سالوند اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و لزوم اطلاع رسانی بهتر پیرامون ویژگی‌های منحصربه فرد ورزش گلف، دوره‌های آموزشی و تمرینی گسترده را در سطح پارک‌ها و بوستان‌ها اجرایی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: امروزه ورزش گلف در دسترس تمامی اقشار مختلف جامعه قرار دارد و سعی داریم با برگزاری دوره‌های آموزشی گسترده نسبت به استعدادیابی و شناسایی نخبه‌ها اقدام کنیم.

سالوند بیان کرد: این ورزش از ظرفیت‌های بالقوه در سطح استان برخوردار است و هدف ما افزایش کیفی و کمی ورزشکاران به ویژه در فصول غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خواهد بود.

رئیس هیات گلف همدان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی سطح استان در راستای ترویج این رشته ورزشی، خاطرنشان کرد: هدف ما ترغیب جامعه به ورزش به ویژه رشته گلف و افزایش آمار ورزشکاران است.

وی با تاکید بر اهمیت غنی سازی اوقات فراغت نونهالان، نوجوانان و جوانان در فصل تابستان گفت: این اقدام در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است و با امکانات موجود در راستای جذب آنان به ورزش اقدام می‌کنیم.

سالوند آمادگی همدان برای برگزاری میزبانی‌های سطح ملی را اعلام کرد و گفت: با ارسال نامه رسمی به فدراسیون آمادگی خود را برای میزبانی دوره‌های مربیگری و مسابقات ملی اعلام کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت حمایت‌های لازم می‌توانیم سکوهای قهرمانی در رشته گلف را تصاحب کنیم چرا که از استعدادهای نخبه برخوردار هستیم.

سالوند با اشاره به امکانات مجهز سایت اختصاصی مینی گلف همدان گفت: این فضا بهترین شرایط را برای برگزاری دوره‌های آموزشی و حتی مسابقه‌ای را مهیا ساخته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز