همدان میزبان سمینار روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۹:۰۶
کد خبر: ۸۶۶۵۷۲
همدان میزبان سمینار روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور شد
برای نخستین بار در وررش استان، سمینار تخصصی روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور از هجدهم تیرماه به میزبانی همدان برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در گفتگو با برنا گفت: برای نخستین بار در وررش استان، سمینار تخصصی روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور از هجدهم تیرماه به میزبانی همدان برگزار می شود.

حمدالله چاروسایی با اعلام این مطلب اظهارکرد: سمینار روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان کشور از 18 لغایت 20 تیرماه سال جاری باهمکاری وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در هتل کتیبه این شهر برگزار می شود.

وی گفت: در این سمینار ملی، دکتر احمدی معاون فرهنگی، ناظمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان و مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان کل کشور حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست تخصصی سالانه در راستای ارتقای سطح آموزش، تبادل اطلاعات، اعلام ارزیابی عملکرد سالانه استان ها، استفاده بهینه از فضای مجازی و رسانه ای و هم اندیشی مدیران روابط عمومی برای تقویت ورزش کشور است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: در این سمینار تخصصی 2 کارگاه آموزشی ویژه مدیران از سوی برخی اساتید دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز