کیان کُرد تا ۲ ماه آینده به چرخه تولید بازگردد

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۲:۱۹
کد خبر: ۸۶۷۷۲۶
کیان کُرد تا ۲ ماه آینده به چرخه تولید بازگردد
قدرت الله ولدی گفت: مابقی بدهی شرکت کیان کُرد به دستگاه های خدمات رسان، تامین اجتماعی و اداره امور مالیاتی تا ۶ ماه قسط بندی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی این شهرستان با مثبت ارزیابی کردن این بازدیدها گفت: یک روز در هفته را به بررسی و بازدید از طرح‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان اختصاص داده ایم که معاونان استاندار همدان برای حل مشکلات این واحدها ما را همراهی می‌کنند.

قدرت الله ولدی ادامه داد: به همین منظور ۶ طرح مشکل دار برای بازدید و رفع موانع پیشنهاد شد که با حضور مدیران کل استان این مشکلات حل و فصل شود.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری دو طرفه مدیران و سرمایه گذاران برای رفع سریع مشکلات تاکید کرد: حداکثر طی ۲ ماه آینده سایت های گلخانه‌ای این شهرستان تعیین تکلیف و تحویل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان شود.

فرماندار ویژه ملایر با تقدیر از کمک های خوب دستگاه های خدمات رسان در این زمینه گفت: تمامی زیرساخت های ۲ سایت گلخانه ای ملایر آماده شود تا برای سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی تحویل شود.

ولدی بر لزوم راه اندازی هر چه سریعتر شرکت کیان کُرد اظهار داشت: سرمایه گذار این شرکت قول مساعد داده است در ماه های آینده حدود ۱۵۰ نیرویی که بیمه بیکاری می گیرند به کار برگشته و این واحد صنعتی به چرخه تولید بازگردد.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد دستگاه های خدمت رسان، سازمان تامین اجتماعی و اداره امور مالیاتی همکاری لازم را برای تقسیط بدهی این شرکت داشته باشند و سرمایه گذار شرکت تا زمان شروع فعالیت جدید حداکثر تا ۲ ماه آینده، بدهی های جاری شرکت را به دستگاه های خدمات رسان پرداخت کند.

معاون استاندار همدان بیان کرد: مابقی بدهی شرکت کیان کُرد به دستگاه های خدمات رسان، تامین اجتماعی و اداره امور مالیاتی تا ۶ ماه قسط بندی می شود.

ولدی یادآور شد: برای دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال نیز برنامه ریزی کرده ایم تا بر اساس سیاست های کلی استان به چرخه تولید برگردند و بتوانند ظرفیت خود را افزایش دهند و اشتغال رو به جلویی داشته باشند.

وی تاکید کرد: بازگشت واحدهای راکد و نیمه فعال به چرخه تولید به طور قطع ثبات و پایداری اشتغال و رونق تولید را به همراه دارد که در این رابطه از تمام توان و ظرفیت مدیران استانی و شهرستانی استفاده می کنیم.

 

نظر شما