مدیرکل ورزش و جوانان استان:

یکصد روستای استان همدان در هفته دولت صاحب خانه ورزش می‌شوند

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۶:۰۸
کد خبر: ۸۷۱۰۵۴
یکصد روستای استان همدان در هفته دولت صاحب خانه ورزش می‌شوند
محسن جهانشیر گفت: با کمک مجموعه استان نیز صد روستای دیگر را تا هفته دولت صاحب خانه ورزش کنیم و این بسیار قابل توجه و مهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مراسم تکمیل و تجهیز 70 خانه ورزش روستایی با اشاره به تجهیز خانه ورزش روستاها، اظهار کرد: بسیار خرسند هستیم که مسئولان استان به خصوص استاندار همدان به توسعه ورزش همگانی توجه ویژه دارند و در این میان نیز روستا به هیچ عنوان فراموش نشده است.

محسن جهانشیر بیان کرد: امروز شاهد آن هستیم که 70 روستا در سطح استان صاحب خانه ورزش شدند و تجهیزات با کیفیتی برای آنها ارسال شده است.

وی بیان کرد: با تکمیل این خانه‌های ورزش، امروز هفت هزار متر مربع به سرانه ورزش استان اضاف شد، بدون آنکه نیاز به عملیات عمرانی و ساخت و ساز باشد و این خود یک فرصت فوق‌العاده برای گسترش ورزش همگانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان بیان کرد: تمامی تجهیزات و وسایل این خانه‌ها از تولید داخلی و از استان همدان است که این نیز یک فرهنگ سازی خوب برای تحقق شعار سال «رونق تولید» می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: سعی داریم تا با کمک مجموعه استان نیز صد روستای دیگر را تا هفته دولت صاحب خانه ورزش کنیم و این بسیار قابل توجه و مهم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز