معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

دستاوردهای ورزشی پویایی و عزت نفس ملی را افزایش می دهد

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۲:۰۸
کد خبر: ۸۷۱۰۵۷
دستاوردهای ورزشی پویایی و عزت نفس ملی را افزایش می دهد
آزادبخت با بیان اینکه صنعت ورزش می تواند یکی از مهمترین پایگاه های توسعه اقتصادی و پیشرفت اجتماعی باشد، افزود: گسترش موفقیت های مقوله ورزش در بعد همگانی می تواند متضمن سلامتی جامعه شود و دستاوردهای ورزش در بعد قهرمانی، پویایی و عزت نفس ملی را افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در مراسم تجهیز و تکمیل 70 خانه روستایی استان همدان با بیان اینکه توسعه ورزش در مناطق روستایی، امروز به یک ضرورت تبدیل شده است، افزود: این موضوع از آنجا حائز اهمیت است که رونق ورزش در جوامع باعث سلامتی و ایجاد نشاط شده و در نتیجه توسعه همه بخش‌ها را به دلیل برخورداری از نیروی انسانی سالم که تفکرات توسعه‌گرایانه در جامعه ایجاد می‌کند، به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم خانه ورزش روستایی می‌تواند ما را در رسیدن به این مهم و نیز تشویق و ترغیب روستاییان به امر ورزش یاری دهد.

مصطفی آزادبخت با اشاره به نام گذاری امسال با عنوان 'رونق تولید' افزود: همانگونه که تحقق سیاست های کلان اقتصادی در تمامی زمینه های جامعه مورد قبول است و لزوم اجرای آن احساس می شود جامعه گسترده ورزش نیز خارج از این الزام نخواهد بود و با توجه به بعد کلان و جامعه گسترده آن، اعتقاد و عمل به این سیاست کلان در راستای تصمیم گیری و اجرایی در لایه های زیرمجموعه ساختاری و نهادی، موثر واقع خواهد شد.

وی گفت: رونق تولید در مقوله ورزش باید جدی گرفته شود زیرا خودکفایی و استفاده از منابع و ظرفیت های موجود در حوزه تجهیزات، تاسیسات، پوشاک با کیفیت ورزشی، ارتقای کمی و کیفی ورزش را در کشور به دنبال دارد و امروز خوشحال خرسندیم تمامی تجهیزات خریداری شده تولید استان همدان می باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه صنعت ورزش می تواند یکی از مهمترین پایگاه های توسعه اقتصادی و پیشرفت اجتماعی باشد، افزود: گسترش موفقیت های مقوله ورزش در بعد همگانی می تواند متضمن سلامتی جامعه شود و دستاوردهای ورزش در بعد قهرمانی، پویایی و عزت نفس ملی را افزایش خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز