نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

آمار بیکاری در استان همدان با واقعیت زندگی مردم هماهنگ نیست

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۶:۴۴
کد خبر: ۸۷۱۰۷۲
آمار بیکاری در استان همدان با واقعیت زندگی مردم هماهنگ نیست
آزادیخواه با اشاره به اینکه مردم با شنیدن این آمارها اعلام رضایت ندارند چراکه با واقعیت زندگی آنها هماهنگ نیست ادامه داد: تعریف از اشتغال باید بازنگری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نرخ بیکاری 6 درصدی در استان را غیر منطقی دانست و اظهار کرد: از آن جا که به صورت مداوم در حال سرکشی در  شهرها و روستاها هستیم و می‌بینیم افراد بسیاری جویای کار هستند همین موضوع نشان از آمار بالای نرخ بیکاری در استان دارد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان ملایر آمار بیکاری بیش از رقم اعلام شده است افزود: البته استاندار همدان برای کاهش نرخ بیکاری تلاش کرده و شورای اشتغال استان با حضور ایشان به صورت مستمر در حال برگزاری است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کاهش نرخ بیکاری در استان نیاز به تلاش بیشتری است.

وی با اشاره به اینکه مردم با شنیدن این آمارها اعلام رضایت ندارند چراکه با واقعیت زندگی آنها هماهنگ نیست ادامه داد: تعریف از اشتغال باید بازنگری شود.

آزادیخواه با بیان اینکه مراد از اشتغال که در آمارها گنجانده می‌شود باید اشتغال پایدار، ماندگار، موثر و درآمدزا باشد تصریح کرد: متاسفانه شغل‌های ماهانه و فصلی هم جزو شغل محسوب می‌شود که این درست نیست.

وی با تأکید بر اینکه شغل‌های فصلی و ماهانه نباید به عنوان یک فقره شغل در نظر گرفته شود چراکه این شغل پایدار نیست اظهار کرد: تعریف از اشتغال باید با واقعیت‌ها متناسب با جامعه، اشتغالی بیمه محور و درآمدمحور باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز