پروژه ای ۱۰ ساله تنها با ۹ درصد پیشرفت فیزیکی!!!

جهانشیر: رویکرد ما تکمیل پروژه های نیمه تمام است

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۵:۲۷
کد خبر: ۸۷۱۰۹۳
جهانشیر: رویکرد ما تکمیل پروژه های نیمه تمام است
پروژه سه سالن تخصصی همدان قریب به 12 سال است که کلنگش به زمین خورده اما این پروژه کمترین پیشرفت فیزیکی را داشته است و همچنان جزو پروژه های نیمه تمام ورزش استان محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، پروژه سه سالن تخصصی همدان قریب به 12 سال است که کلنگش به زمین خورده اما این پروژه کمترین پیشرفت فیزیکی را داشته است و همچنان جزو پروژه های نیمه تمام ورزش استان محسوب می شود.

محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان که از ابتدای حضور خود در همدان به دنبال اتمام پروژه های نیمه تمام بوده این روزها سخت به دنبال تخصیص اعتبار برای این پروژه و اتمام آن است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این خصوص اظهار کرد: این پروژه به عقیده من پروژه خوبی است ومی‌تواند نیاز بعضی از رشته‌های ما را بر طرف سازد.

محسن جهانشیر ادامه داد: کلنگ این پروژه در سال 86 به زمین خورده بود که تا سال 96 یعنی طی 10 سال تنها با 9 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

وی بیان کرد: اما در سال 96 و 97 پروژه کمی تکان خورد و کارهای جزئی انجام شد، اما در مدیریت جدید دستگاه ورزش استان، خواستار سرعت بخشیدن به روند کار شدیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: این پروژه در فضایی بالغ بر 5 هزار و 100 متر مربع در چهار طبقه پیش‌بینی شده که تا به امروز نزدیک به 40 میلیارد ریال هزینه صرف آن شده است.

وی افزود: این پروژه از منابع استانی است که تا اتمام نهایی آن بالغ بر صد میلیارد ریال اعتبار لازم دارد که قطعاً از توان این اداره کل خارج بوده است.

جهانشیر گفت: با رایزنی‌هایی که با مقامات استانی و به خصوص استاندار همدان صورت گرفته، امیدواریم اعتباری به این پروژه تخصیص یابد تا بتوانیم آنرا در سالهای آینده با مراحل پایانی رسانده و آن را تقدیم به جامعه ورزش همدان کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد جدید ما در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بر این است که پروژه‌های نیمه تمامی که بالای 50 درصد هستند را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز