فرماندار بهار:

ورزش و جوانان اصلا در غرق شدن جوان لالجینی مقصر نیست

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۲:۱۶
کد خبر: ۸۷۱۷۰۱
ورزش و جوانان اصلا در غرق شدن جوان لالجینی مقصر نیست
قنبری گفت اداره ورزش و جوانان طبق قانون این مکان را اجاره داده است و در این زمینه مستاجر مقصر بوده و ورزش و جوانان تقصیری ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار بهار جزئیات جدیدی از غرق شدن یک جوان در استخر لالجین را بیان کرد و گفت: هم اینک ۲ تن از مسببان این موضوع به مرجع قضایی معرفی و استخر پلمب شده است اما فرد غرق شده داماد نبود.

احسان قنبری بیان کرد: اداره ورزش و جوانان اقدام به اجاره این استخر به ۲ تن کرده و یکی از این افراد ساعت ۲۳ پس از پایان وقت فعالیت استخر با استفاده از دستگاه «کف کش» اقدام به آماده سازی استخر برای استفاده عموم در فردای آن روز می کرد.

وی اضافه کرد: این فرد، سه تن از دوستان خود را که در حالت عادی نبودند به داخل استخر راه داده است تا آنها نیز در این محل به تفریح و شنا بپردازند.

فرماندار بهار بیان کرد: یکی از این سه تن هنگام شنا غرق می شود و وقتی مالک استخر از غیبت این فرد مطلع و موضوع را از ۲ دوست وی جویای می شود و به علت قرار نداشتن این افراد در حالت عادی، عنوان می کنند که برای خرید سیگار به بیرون از استخر مراجعه کرده است.

وی ادامه داد: متصدی این استخر پس از کنکاش زمانی متوجه جسد این جوان در استخر می شود که جان خود را از دست داده بود.

در حالیکه اورژانس‬ همدان پیشتر عنوان کرده بود که متوفی داماد بوده است، قنبری این موضع را رد کرد و گفت: این سه تن از اهالی لالجین و میهمانان عروسی بودند و فرد غرق شده داماد نبوده است.

وی فعالیت این مجموعه را در آن ساعت از شب خلاف مقررات دانست و به اعتقاد او اداره ورزش و جوانان طبق قانون این مکان را اجاره داده است و در این زمینه مستاجر مقصر بوده و ورزش و جوانان تقصیری ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز