مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

ورزش محلات منبع غنی از نخبه‌های ورزشی است

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۷:۵۴
کد خبر: ۸۷۲۱۵۳
ورزش محلات منبع غنی از نخبه‌های ورزشی است
محسن جهانشیراظهار داشت: ورزش محلات منبع غنی از نخبه‌های ورزشی است که با بها دادن به آنان می‌توان پشتوانه خوبی برای ورزش قهرمانی ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان همدان در جمع اعضای کمیته ورزش محلات همدان اظهار داشت: ورزش محلات منبع غنی از نخبه‌های ورزشی است که با بها دادن به آنان می‌توان پشتوانه خوبی برای ورزش قهرمانی ایجاد کرد.

وی بیان کرد: ورزش محلات همدان از برترین‌های کشور است و در سال‌های اخیر شاهد مسابقات و برنامه‌های گسترده در این حوزه بوده‌ایم.

جهانشیر افزود: دستگاه ورزش همدان حمایت از ورزش محلات را وظیفه خود می‌داند و با اینکه این حوزه تحت نظارت شهرداری همدان فعال است اما هرگونه حمایت را خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: آمادگی داریم طی تفاهم نامه‌ای با شهرداری همدان نسبت به ارائه سانس‌های ورزشگاه شهید مفتح به فوتبال محلات اقدام کنیم.

وی بیان کرد: اقدام دست اندرکاران ورزش محلات ماندگار و قابل تحسین است و به وجود چنین افرادی که بدون چشم داشت در راستای توسعه ورزش گام بر می‌دارند، افتخار می‌کنیم.

رئیس ورزش محلات همدان نیز در این نشست گفت: توسعه ورزش محلات با حداقل امکانات در حال رشد و توسعه است.

سعید پناه آبادی افزود: هم اکنون با کمبود مکان برای تمرین و مسابقه مواجه هستیم و از دستگاه ورزش استان می‌خواهیم نسبت به واگذاری فضا برای برگزاری برنامه‌ها مشارکت کند.

وی با اشاره به توجه ویژه به توسعه ورزش بانوان خانه دار گفت: هم اکنون در اقصی نقاط شهر نسبت به برگزاری ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان اقدام کرده‌ایم.

رئیس ورزش محلات همدان خواستار مشارکت آموزش و پرورش در توسعه ورزش محلات شد و افزود: حیاط مدارس بهترین مکان برای برگزاری ورزش‌های عمومی و همگانی برای خانواده‌ها به ویژه بانوان است.

پناه آبادی با تاکید بر اینکه استفاده از سالن شهدای خضر حق تیم‌های این منطقه است، گفت: زمین این سالن را اهالی این منطقه اهدا کردند و اکنون این حق را دارند که ساعاتی از روز به آنها اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه ورزش محلات با حدود ۱۰ هزار ورزشکار آماده هرگونه همکاری با دستگاه ورزش است، گفت: نیاز ما ایجاد ساختاری قانونمند و رسمی است.

مسئول کمیته فوتبال ورزش محلات همدان نیز گفت: پرجمعیت‌ترین رویداد فوتبال استان همدان را در قالب لیگ برگزار می‌کنیم که نظیر آن در کشور کم است.

مرتضی کوکبی افزود: همه ما هدف مشترکی را در پیش گرفته‌ایم که خدمت به مردم به ویژه حاشیه شهر برای ارتقا سطح سلامت و تندرستی است.

وی اضافه کرد: فوتبال به عنوان ورزش پرمخاطب از سال‌ها قبل در محلات به صورت لیگ شکل گرفته و در کنار آن مسائل فرهنگی را مورد توجه قرار داده‌ایم.

مسئول کمیته فوتبال محلات، کمبود زمین برای برگزاری مسابقات لیگ را دغدغه اصلی فوتبالیست‌های محلات برشمرد و گفت: انتظار داریم ورزشگاه شهید مفتح که سال‌ها خاک می‌خورد، برای ورزش محلات مورد استفاده قرار بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز