همدان قهرمان مهارت های پلیسی کارکنان زن ناجا شد

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۴:۰۹
کد خبر: ۸۷۳۸۵۱
همدان قهرمان مهارت های پلیسی کارکنان زن ناجا شد
بانوان انتظامی استان همدان در سکوی نخست نخستین دوره مسابقات سراسری مهارت‌های پلیسی کارکنان زن ناجا ایستادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون هماهنگ کننده انتظامی استان همدان یادآوری کرد: نخستین دوره مسابقات سراسری مهارت‌های پلیسی کارکنان زن ناجا با حضور ۱۵۵ پلیس زن در قالب ۲۳ تیم از سراسر کشور در شهر همدان برگزار شد.

سرهنگ رضا صفایی اضافه کرد: چهار تن از بانوان ورزشکار همدان به همراه یک مربی و یک سرپرست در این دوره از رقابت ها حضور یافتند که موفق به فتح سکوی نخست این دوره از مسابقات شدند.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی ناجا در سکوی دوم ایستاد و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان همدان بیان کرد: این دوره از رقابت ها در رشته مهارت های پلیسی در حوزه آمادگی جسمانی، دفاع شخصی، خود امدادی و دگر امدادی، تیراندازی، دستگیری و بازداشت و گزارش نویسی با یکدیگر برگزار شد.

سرهنگ صفایی افزود: تیم‌های برتر این دوره از رقابت ها می توانند با اینترپل همکاری کرده و در زمان انتقال متهم از خارج به داخل کشور، تیم پلیس بین الملل ناجا را همراهی کنند.

وی اضافه کرد: رقابت های بین المللی مهارت های پلیسی کارکنان زن ناجا نیمه دوم سالجاری در منطقه کیش برگزار می شود.

چهار دوره از مسابقات در مراکز آموزش ناجا و دو دوره در سراسر کشور ویژه آقایان در سال‌های ۹۶ و ۹۷ برگزار و امسال برای اولین بار در سطح ناجا، مسابقات مهارت‌های پلیسی ویژه کارکنان زن به میزانی همدان در روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز