فوت ۱۷ تن در سوانح رانندگی درون شهری همدان

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۰:۴۳
کد خبر: ۸۷۳۸۷۵
فوت ۱۷ تن در سوانح رانندگی درون شهری همدان
علی احسان صالح بیان کرد: ۱۷ تن در سوانح رانندگی درون شهری، ۶۲ تن در سوانح برون شهری، سه تن در سوانح رانندگی معابر خاکی و روستایی و ۱۹ تن در سایر معابر از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: ۶۸ مرد و ۲۳ زن در سوانح رانندگی فصل بهار امسال جان خود را از دست دادند.

علی احسان صالح بیان کرد: میزان متوفیان سوانح رانندگی در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: ۱۷ تن در سوانح رانندگی درون شهری، ۶۲ تن در سوانح برون شهری، سه تن در سوانح رانندگی معابر خاکی و روستایی و ۱۹ تن در سایر معابر از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان یادآوری کرد: آمار متوفیان سوانح درون و برون شهری نسبت به سه ماهه سال گذشته به ترتیب ۱۳ و ۱۰.۵ درصد افزایش یافته اما متوفیان سوانح در معابر خاکی و روستایی تغییری نداشته و سایر موارد ۵۲.۵ درصد کاهش داشته است.

صالح یادآوری کرد: فصل بهار سال گذشته ۹۳ تن شامل ۲۵ زن و ۶۸ مرد در سوانح رانندگی معابر درون شهری و برون شهری و جاده‌های خاکی و روستایی استان همدان جان باختند.

وی با بیان اینکه برخی از متوفیان سوانح پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند مثال زد: یک دستگاه سواری پراید ۲۵ مرداد در نزدیک جورقان واژگون شد که با وجود تلاش پزشکان سرنشین ۳۵ ساله این خودرو عصر روز گذشته در بیمارستان بعثت جان باخت همچنین راکب ۲۶ ساله یک دستگاه موتورسیکلت در بیمارستان اسدآباد بستری بود که به علت شدت جراحات وارده، فوت کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی درباره شمار مجروحان سوانح نیز اظهار داشت: یک هزار و ۷۰۲ تن در سوانح رانندگی این استان مجروح و مصدوم شدند که شامل ۵۵۹ زن و یک هزار و ۱۴۳ مرد می‌شود.

صالح خاطر نشان کرد: سه ماهه نخست سال گذشته ۲ هزار و ۲۵ تن شامل ۶۴۲ زن و یک هزار و ۳۸۳ مرد در سوانح رانندگی همدان مجروح شدند که این آمار در فصل بهار امسال ۱۶ درصد کاهش داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز