مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

هدف ما قرار گرفتن در بین ۱۰ استان برتر المپیاد استعدادهای برتر کشور است

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۲:۲۶
کد خبر: ۸۷۳۹۱۶
هدف ما قرار گرفتن در بین ۱۰ استان برتر المپیاد استعدادهای برتر کشور است
همدان ظرفیت خوبی در اکثر رشته های ورزشی دارد و انتظار ما این است که همدان در این المپیاد در بین 10 استان برتر قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان درنشست هماهنگی جشنواره استعدادهای برتر ورزشی گفت: .بی‌شک، همه به این موضوع مهم اذعان داشته و معترف هستند که المپیاد استعدادیابی، تحولی بزرگ در ورزش کشور است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهدافی که المپیاد استعدادیابی دنبال می‌کند، تصریح کرد: بحث به‌روز نگه داشتن ورزشکاران در برهه‌های مختلف از اهداف دیگر این المپیاد است.

محسن جهانشیر با اشاره به میزبانی همدان در المپیاد استعداد‌های برتر افزود:  همدان در سالجاری میزبان چهار رشته ورزشی بسکتبال، کشتی آزاد، شطرنج و ژیمناستیک المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور خواهد بود

وی گفت: در این راستا و برای میزبانی شایسته و بهتر تمامی همکاران اداره کل و هیات های ورزشی به صورت میدانی وارد کار شده و مقدمات کار برای میزبانی شایسته این رقابتها را فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد پیشانی اجرایی برنامه های  فرهنگی در استانها هستند و باید به این جوانان اعتماد کرد و می توان بسیاری از برنامه های فرهنگی این جشنواره را به جوانان سپرد.

وی بابیان اینکه باید برای حضور موفق نمایندگان استان در تمامی رشته‌ها هم برنامه ریزی شود افزود: همدان ظرفیت خوبی در اکثر رشته های ورزشی دارد و انتظار ما این است که همدان در این المپیاد در بین 10 استان برتر قرار بگیرد.

جهانشیر اظهار کرد: آنچه که امروز به واسطه برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور هستیم، صرفاً کسب مدال و مقام از این رویدادها نیست چرا که شناسایی یک فرد مستعد در این جشنواره مهمتر از کسب مدال است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز