هوادار نماها باید از پاس کنار گذاشته شوند/ پاس خط قرمز ورزش استان است

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۱:۱۴
کد خبر: ۸۷۴۱۸۷
هوادار نماها باید از پاس کنار گذاشته شوند/ پاس خط قرمز ورزش استان است
محسن جهانشیراضافه کرد: هوادار نماها باید از پاس کنار گذاشته شوند چرا که هوادار پاس باید منبع اخلاق و ایثار باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان همدان در دیدار با هواداران باشگاه پاس همدان گفت: تیم فوتبال پاس خط قرمز ورزش این استان است و نمی‌گذاریم دچار بحران و مشکل شود.

محسن جهانشیراظهار داشت: در ۱۲ سال گذشته پاس هیأت مدیره اجرایی نداشته است و اکنون به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان میراث دار بدهی‌های کلان مدیران گذشته پاس هستم و با این حال حمایت جدی از تیم داریم.

وی با تاکید بر لزوم اتحاد و هوشیاری هواداران نسبت به وضعیت تیم پاس بیان کرد: سال گذشته اتحاد و همدلی خوبی در پاس شکل گرفت و باید برای موفقیت این اتحاد و همدلی حفظ شود.

جهانشیر با اشاره به اینکه هواداران به شایعات و اطلاعات غیرواقعی در خصوص پاس توجه نکنند، گفت: باید همه به پاس کمک کنند و نگذارند برخی برای این تیم حاشیه درست کنند چرا که نام پاس از همه افراد بالاتر است.‌

وی اضافه کرد: هوادار نماها باید از پاس کنار گذاشته شوند چرا که هوادار پاس باید منبع اخلاق و ایثار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: هم اکنون نیز راه برای ورود و حمایت سرمایه گذار از پاس فراهم است و هر سرمایه گذاری که توان حمایت از این تیم داشته باشد، اعلام آمادگی کند.

وی افزود: در حال حاضر حامی سرمربی و کادر فنی پاس هستم و دنبال تغییر در پاس نیستیم و به طور قطع تا پایان مردادماه امسال ترکیب تیم برای حضور قدرتمند در مسابقات تکمیل می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز