مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با اعضای خانه مطبوعات همدان

اطلاع رسانی ها باید به موقع و شفاف باشد/ رسانه مشکلات و نواقص را اطلاع دهند

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۵:۳۰
کد خبر: ۸۷۵۰۰۴
اطلاع رسانی ها باید به موقع و شفاف باشد/ رسانه مشکلات و نواقص را اطلاع دهند
محسن جهانشیر با اشاره به لزوم اطلاع رسانی های صحیح و شفاف تصریح کرد: یکی از وظایف ما پیگیری مباحث فرهنگی و اجتماعی جوانان و سایر آحاد جامعه است و از رسانه ها می خواهم اگر نقصانی در این موضوع وجود دارد به ما اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات همدان با مدیرکل ورزش و جوانان و مدیر روابط عمومی و کارشناسان این حوزه پیرامون برنامه های هفته خبرنگار و حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این نشست گفت: روابط عمومی به عنوان بخشی از تشکیلات دستگاه های اجرایی در کنار رسانه ها نقش بسزایی در ارتقای سطح آگاهی جامعه دارند.

وی گفت: یکی از انتظاراتی که از رسانه ها می رود بررسی نقاط ضعف موجود در دستگاه اجرایی و انتقادات سازنده در این راستا است و ما در حوزه ورزش و جوانان از این موضوع استقبال می کنیم.

محسن جهانشیر با اشاره به لزوم اطلاع رسانی های صحیح و شفاف تصریح کرد: روابط عمومی با کمک رسانه ها به عنوان اهرمی دو سویه بین مردم و مسئولان باید بکوشند با شناسایی نقاط ضعف و قوت ارتباط بیش از پیش مردم و مسئولان را برقرار و حفظ کنند.

وی با انتقاد از ضعف اطلاع رسانی در برخی از دستگاههای اجرایی گفت: افزود: در حال حاضر اقدامات زیادی در کشور و استان انجام شده اما به درستی اطلاع رسانی نمی شود، دشمن فرصت طلب است و انگشت روی ضعف ما می گذارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار توجه رسانه ها به حوزه جوانان شد و افزود: همدان از استانهای برتر در حوزه مشارکت های اجتماعی جوانان است و از رسانه ها می خواهم همانند حوزه ورزش این حوزه حساس و آسیب پذیر را نیز حمایت کنند.

وی با بیان اینکه کار در حوزه فرهنگی و مشارکت های اجتماعی بسیار گسترده است، افزود: یکی از وظایف ما پیگیری مباحث فرهنگی و اجتماعی جوانان و سایر آحاد جامعه است و از رسانه ها می خواهم اگر نقصانی در این موضوع وجود دارد به ما اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما