سفیران اهدای عضو با دوچرخه به همدان رسیدند

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۵:۲۲
کد خبر: ۸۷۵۰۰۵
سفیران اهدای عضو با دوچرخه به همدان رسیدند
زوج مشهدی که با شعار اهدا عضو سفر ود را با دوچرخه آغاز کرده اند وارد همدان شدند و مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولتن علوم پزشکی همدان قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، 'مجید عابدی' و 'الهام ظریفیان' زوج دوچرخه سوار مشهدی 31 اردیبهشت ماه امسال همزمان با روز "اهدای عضو" با پیام ترویج فرهنگ اهدای عضو، سفر خود به دور ایران را از مشهد آغاز کردند.

این زوج دوچرخه سوار روز گذشته وارد همدان شدند و مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان همدان، معاونین ایشان و مسئولان علوم پزشکی همدان قرار گرفتند.

این دوچرخه‌سواران که در راستای فرهنگسازی برای اهدای عضو از مشهد حرکت خود را آغاز کردند، بهترین قسمت سفر خود را گفت‌وگو با مردمی می‌دانند که به خاطر سبک سفرشان علاقمند به گفت‌وگو با این زوج هستند و قصد دارند کل ایران را با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه اهدای عضو رکاب بزنند.

الهام ظریفیان در این خصوص اظهار داشت: سفر خود را با شعار «اهدای عضو، اهدای زندگی» و معرفی موسسه خیریه بنیاد کودک آغاز کردیم و این دو موضوع را در جریان صحبت با مردم معرفی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم با مشاهده پرچم‌ها و شعارهای درج شده در روی لباس‌ها از این موضوعات استقبال می‌کنند خاطر‌نشان کرد: به همراه همسرم تا جایی که توان داشته باشیم می‌خواهیم اکثر استان‌ها را رکاب بزنیم، بنابراین زمان به پایان رسیدن کار ما مشخص نیست.

مجیدعابدی هم که متولد 1360 است همدان را شهری بسیار سرسبز دانست و خوشحالی خود را برای حضور در خنکای هوای این شهر اعلام کرد.

این دوچرخه‌سوار با بیان اینکه برای استان همدان برنامه دو ماهه داریم گفت: شروع کار ما به نوعی از همدان خواهد بود و قصد داریم تمام شهرهای آن را ببینیم، از استان‌های دیگر فقط عبور کردیم.

وی در خصوص اهمیت فرهنگسازی برای اهدای عضو گفت: فرمهای اهدای عضو در اختیار داریم و این فرم‌ها را در بین مردم توزیع می‌کنیم.

عابدی درباره برنامه‌های آتی خود نیز بیان کرد: با توجه به اینکه سبک زندگی ما به این شکل است این برنامه خیرخواهانه ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز