فعالیت ۳۰ هزار بانوی همدانی در فعالیت های ورزشی

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۳:۱۹
کد خبر: ۸۷۵۳۲۳
فعالیت ۳۰ هزار بانوی همدانی در فعالیت های ورزشی
پیردهقان گفت: هم اینک ۳۰ هزار بانوی همدانی به صورت سازمان یافته زیر پوشش بیمه ورزشی هستند و در ۴۶ هیأت ورزشی فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان همدان در این باره می‌گوید: هم اینک ۳۰ هزار بانوی همدانی به صورت سازمان یافته زیر پوشش بیمه ورزشی هستند و در ۴۶ هیأت ورزشی فعالیت دارند.

معصومه پیردهقان افزود: ۱۵۶ سالن و باشگاه ورزشی به صورت اختصاصی به بانوان ورزشکار خدمات ارائه می‌دهند که البته این تعداد مجزا از سالن‌هایی است که به صورت چند منظوره در ساعاتی از روز به بانوان اختصاص می‌یابد.

وی اضافه کرد: ورزش بانوان همدان در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است و گواه این ادعا کسب مدال‌های رنگارنگ در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا و همین المپیاد استعدادهای برتر بود.

وی یادآور شد: از سال گذشته تاکنون ۱۲۹ دعوت شده به تیم ملی داشته‌ایم که ۵۴ تن عضو ثابت تیم ملی شدند و بیش از ۳۰ مدال ملی و بین المللی نیز کسب کرده‌ایم.

پیردهقان بیان کرد: در کنار توسعه ورزش همگانی، در عرصه قهرمانی نیز گام‌های مهم و مؤثری را برداشته‌ایم و افزایش مدال آوری ها به دلیل حمایت جدی دستگاه ورزش به بانوان مستعد است.

مسئول ورزش بانوان همدان خاطرنشان کرد: در المپیاد ورزشی استعدادهای برتر نیز عملکرد خوبی را ارائه کردیم و این مدال آوری ها مرهون برنامه ریزی خوب دستگاه ورزش، هیأت‌ها و تلاش مربیان و ورزشکاران است.

 

نظر شما