کشف۲ هزار قطعه مرغ قاچاق در تویسرکان

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۲:۵۱
کد خبر: ۸۷۷۰۸۹
کشف۲ هزار قطعه مرغ قاچاق در تویسرکان
ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان موفق به کشف ۲ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق شدند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان موفق به کشف ۲ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق شدند.

سرهنگ محمد معصومی بیان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی مستقر در ایستگاه ۲ منظوره، هنگام کنترل خودروهای عبوری به راننده یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: پس از توقیف و بررسی مستندات راننده این وسیله نقلیه مشخص شد راننده این خودروی ویژه حمل طیور بدون مجوز حمل و پخش است.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی از این خودرو چهار تن مرغ زنده معادل ۲ هزار قطعه، کشف و ضبط کرده و راننده بازداشت شد.

سرهنگ معصومی گفت: همچنین پس از دریافت خبری مبنی بر پخش سیگار قاچاق توسط خودروی سواری موضوع توسط ماموران اطلاعات و امنیت عمومی تویسرکان پیگیری شد.

وی اضافه کرد: آنها با رصد اطلاعاتی، این خودرو را شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی از آن ۱۴ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد و در این راستا ۲ تن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان اظهار داشت: پس از بروز چند مورد سرقت باطری خودرو و دریافت شکایت هایی در این زمینه، موضوع توسط دایره مبارزه با سرقت پیگیری شد.

سرهنگ معصومی اضافه کرد: با توجه به مدارک به دست آمده توسط دوربین پایش تصویری سه جوان اقدام به سرقت باطری می کردند که با تلاش پلیس این افراد در یکی از استان های غربی دستگیر شدند و به ۱۸ فقره سرقت باطری اعتراف کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز