مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان :

رشد و بالندگی کودکان ساکن در مناطق کمتر برخوردار از اولویت های نخست من است

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۸:۰۹:۵۳
کد خبر: ۸۷۸۶۹۹
رشد و بالندگی کودکان ساکن در مناطق کمتر برخوردار از اولویت های نخست من است
بهناز ضرابی زاده در نخستین روز کاری خود توجه به روستاها و رشد و بالندگی کودکان ساکن در مناطق کمتر برخوردار را مهمترین برنامه کاری اش در این نهاد عنوان کرد و گفت: در این راه نیازمند همراهی مربیان دلسوز و با حوصله هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در نخستین روز کاری خود توجه به  روستاها و رشد و بالندگی کودکان ساکن در مناطق کمتر برخوردار را مهمترین برنامه کاری اش در این نهاد عنوان کرد و گفت: در این راه نیازمند همراهی مربیان دلسوز و با حوصله هستیم.

وی که خود را مادر همه فرزندان همدان معرفی کرد، بهره مندی از فعالیت ها و برنامه های هنری و فرهنگی را حق تمام کودکان دانست و افزود: مناطق شهری و روستایی باید به یک اندازه از این امکانات بهره مند شوند و برای این مهم نیاز به تلاش مضاعف داریم.

ضرابی زاده به استفاده از مربیان با توجه به توان و مهارتشان تاکید کرد و افزود: از هر تخصصی در جایگاه خودش بهره می بریم.

توجه به کتابخانه های سیار و پستی از برنامه های دیگر مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان است که این امکانات را ثروت و دارایی های با ارزش معرفی می کند و سفارش اکید دارد که از این پس باید قدرش را بیشتر بدانند.

این نویسنده برجسته استان ابراز امیدواری کرد با صداقت، مهرورزی و تلاش بتواند برای شادابی و پویایی کودکان همدانی گام بردارد و کانون پرورش فکری را مانند قبل روسفید نگه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز