استاندار همدان از بانوی تاریخ ساز جودو تقدیر کرد

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۸:۵۵
کد خبر: ۸۸۰۱۲۰
استاندار همدان از بانوی تاریخ ساز جودو تقدیر کرد
طی مراسمی استاندار همدان ازمریم بربط بانوی افتخار آفرین و تاریخ ساز جودو تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مریم بربط بانوی جودوکار استان پس از کسب مدال نقره در مسابقات جوانان آسیا ظهر امروز وارد همدان شد و در اقدامی شایسته و قابل تقدیر در اولین روز ورود خود به همدان مورد تقدیراستاندار همدان قرار گرفت.

در این مراسم که در دفتر استاندار همدان برگزار شد، مهندس شاهرخی استاندار همدان گفت: وقتی ورزش جنبه قهرمانی پیدا می کند و ورزشکاران در عرصه های جهانی می درخشند این ارزش تبدیل به غرور ملی می شود.

وی اظهار داشت: در سالهای اخیر بانوان کشورمان همچون خانم بربط توانسته اند در رشته های مختلف ورزشی در مسابقات بین المللی بدرخشند و خوشبختانه امروز بانوان کشورمان به این باور رسیده اند که از توان و استعداد بالایی برخوردارند و می توانند در صحنه های بین المللی ظاهر شوند و مقام کسب کنند.

سید سعید شاهرخی ادامه داد: خانم بربط از قهرمانان خوب استان است که طبق نظر کارشناسان حق ایشان در مسابقات اخیر کسب مدال طلا بوده است، اما مدال نقره این ورزشکار نیز بسیار با اهمیت است.

وی افزود: امروز مریم بربط دیگر یک ورزشکار و قهرمان معمولی نیست و جوانان از شما به عنوان "یک چهره شناخته شده در ورزش" الگو می‌گیرند و هرگونه که رفتار کنید، آنان نیز همانطور رفتار خواهند کرد.

استاندار همدان با تمجید از تلاش های رئیس فدراسیون جودو گفت: با حضور آقای میراسماعیلی شاهد رشد و تحولات خوبی در این رشته ورزشی بوده ایم و انتظار است با درخشش خانم بربط، فدراسیون نگاه ویژه ای به این رشته ورزشی در همدان داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این جلسه گفت: حمایت از نخبگان و قهرمانان ورزشی و مدال اوران در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قرار دارد و ما قبل از مسابقات نیز با حضور در اردوی تیم ملی پیگیر وضعیت خانم بربط بودیم.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که در دستور اداره کل ورزش و جوانان استان است موضوع توجه به ورزش بانوان است چرا که بانوان همدانی در بیشتر رشته های ورزشی از جمله جودو دارای استعداد و صاحب جایگاه در کشور هستند.

محسن جهانشیر با تقدیر از حمایت های استاندار همدان از قهرمانان گفت: برای ورزش استان مایه افتخار است که قهرمان ارزنده ما بلافاصله پس از بازگشت خود از مسابقات آسیایی مورد تقدیر بالاترین مقام ارشد استان قرار می گیرد که نشان از توجه مهندس شاهرخی به امر ورزش است.

در ادامه مریم بربط نائب قهرمان جودو جوانان آسیا گفت: حق من در این رقابتها قهرمانی بود اما روی حادثه و کم تجربگی نتوانستم مدال طلا را کسب کنم.

وی با تقدیر از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: آقای جهانشیر قبل از اعزام به مسابقات در محل اردوی تیم ملی حضور یافت و دائما پیگیر وضعیت من بود که این انگیزه های زیادی را در من ایجاد کرد.

در پایان این مراسم استاندار همدان با اهدا سپاس نامه و هدیه ای از مریم بربط تقدیر کرد.

گفتنی است در این مراسم علاوه برخانواده این قهرمان ارزنده، آزادبخت معاون سیاسی و امنیتی استاندار، دکتر آریایی مدیرکل حوزه استاندار، ربیعه علیمحمدی مدیرکل امور بانوان، دکتر نادری فر مدیرکل امور اجتماعی، ربانی مهرمدیرکل روابط عمومی استانداری همدان، جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان، سرهنگ کرمی رئیس هیات و بابایی رئیس بسیج ورزشکاران استان نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز