همدان به کارگاه عمرانی شهر سازی تبدیل شده است

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۸:۳۹:۵۳
کد خبر: ۸۸۰۸۵۸
همدان به کارگاه عمرانی شهر سازی تبدیل شده است
عباس صوفی با اشاره به اینکه شهرداری همدان از گستره فعالیت و خدمات مردمی مواجه است، گفت: اکنون بیش از ۴۰۰ طرح عمرانی در سطح همدان اجرایی و یا در حال اجرا داریم و این شهر به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شهردار همدان با اشاره به اینکه شهرداری همدان از گستره فعالیت و خدمات مردمی مواجه است، گفت: اکنون بیش از ۴۰۰ طرح عمرانی در سطح همدان اجرایی و یا در حال اجرا داریم و این شهر به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

صوفی خاطرنشان کرد: تمامی این طرح های اجرایی در راستای ارتقا سطح رفاهی، خدماتی، تفریحی و نشاط مردمی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه شهردار از مسئولیت سنگینی برخوردار است، گفت: می کوشیم با وفاق و همدلی و تلاش مضاعف بتوانیم خدمتگذار شایسته برای مردم باشیم.

شهردار همدان با اشاره به اینکه در هر کاری که نگاه توسعه گرایانه دارد، در روند اجرایی مشکلات هم ایجاد می شود، گفت: با این حال انتظار حمایت وجود دارد تا بتوان با همفکری و راهکارهای لازم نسبت به تحقق خواسته ها در چارچوب ضوابط تعیین شده اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش شهرداری برای اجرا و تکمیل طرح ها و خدمت به مردم متمرکز است، بیان کرد: همه مدیران حوزه های مختلف شهرداری در چارچوب اهداف تعیین شده، تلاش می کنند.

صوفی ایجاد ۱۲ زمین در مناطق مختلف شهرداری همدان را هدیه ارزنده به دوستداران ورزش به ویژه فوتبال دانست و گفت: تجهیز امکانات با وجود شرایط اقتصادی فعلی یکی از رویکردهای اصلی شهرداری همدان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز