تجلیل از زوجین جوان همدانی با مهریه ۱۴ سکه

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۲:۴۱
کد خبر: ۸۸۱۴۳۶
تجلیل از زوجین جوان همدانی با مهریه ۱۴ سکه
از زوجین جوان همدانی با مهریه 14 سکه با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، طی مراسمی به منابست هفته ازدواج و با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار از ده زوج جوان همدانی که زندگی خود را مهریه 14 سکه ای آغاز کردندتجلیل شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان در این مراسم اظهار داشت: ازدواج یک سنت حسنه اسلامی است که باید در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار فرهنگسازی صورت گیرد و همه دستگاه‌ها باید برای تحقق این امر مهم تلاش کنند.

وی گفت: در حال حاضر بالا رفتن سن ازدواج و کاهش ازدواج در جامعه دو معضل اساسی در موضوع ازدواج جوانان است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

محرم روزبه افزود: به علت عدم رعایت معیارهای صحیح در ازدواج هم اکنون تعداد زیادی از جوانان به خاطر موضوع مهریه در زندان هستند و این باعث ایجاد مشکلات اساسی برای جامعه و از هم پاشیدگی خانواده ها می‌شود.

وی گفت: یکی از آداب و رسوم غلط در جامعه امروز، بالا بودن مهریه زوجین است که متاسفانه مشکلات زیادی برای زوجین ایجاد کرده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان ابراز داشت: این در حالی است که آمار زندانیان مهریه نشان می‌دهد مهریه بالا ضامن پایداری یک ازدواج نیست و بسیاری از زوجین با مهریه 14 سکه یک زندگی خوب و با تفاهم بالا دارند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز