مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان

طرح های اجتماعی به سازمان های مردم نهاد برون سپاری شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۹:۱۶
کد خبر: ۸۸۴۶۹۹
طرح های اجتماعی به سازمان های مردم نهاد برون سپاری شود
مهرداد نادری فر با اشاره به برون سپاری طرح های اجتماعی به سازمان های مردم نهاد گفت: سال گذشته ۲۶ طرح و سال ۹۶ تعداد ۱۱ طرح اجتماعی به سمن محول شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در نشست استاندار با سازمان های مردم نهاد همدان فعالیت سمن ها در این استان را چشمگیر دانست و گفت: با راه اندازی سامانه جامع سمن ها اطلاعات و نحوه خدمات دهی آنان به ثبت می رسد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در روزهای اخیر از ۲ مرکز خیریه بهشت پناه و پویندگان مهر رونمایی شد.

نادری فر با اشاره به تشکیل اتاق فکر آسیب های اجتماعی در استانداری همدان گفت: همزمان با هفته مشارکت های اجتماعی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، دیدار با نماینده ولی فقیه ، برگزاری جشنواره بومی محلی خانواده های مردم نهاد و نشست تخصصی تشکل های حوزه سلامت در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان، برگزاری نشست های تخصصی با تشکل های محیط زیست و گردشگری، بهره برداری از خانه تشکل های سازمان های مردم نهاد، برگزاری همایش پیاده روی و پاکسازی طبیعت در گنجنامه و نشست تخصصی سازمان های مردم نهاد در حوزه فرهنگی و ادبی را از برنامه های اجرایی در ۲ روز آینده عنوان کرد.

نادری فر با اشاره به برون سپاری طرح های اجتماعی به سازمان های مردم نهاد گفت: سال گذشته ۲۶ طرح و سال ۹۶ تعداد ۱۱ طرح اجتماعی به سمن محول شد.

وی ادامه داد: سال ۹۲ تعداد سازمان های مردم نهاد ۲۷۵ سمن بود و از این سال تاکنون ۲۰۰ سمن افزوده شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان بیان کرد: این سازمان های مردم نهاد توسط استانداری، فرمانداری ها، نیروی انتظامی، بهزیستی، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد مجوز اخذ کرده اند.

نادری فر خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان با ۱۰۱ سمن و استاندار با ۱۰۰ سمن بیشترین مجوز را صادر کرده اند.

وی یادآور شد: همچنین یکصد سمن نیز در مرحله بررسی و صدور مجوز قرار دارند.

در این نشست نماینده سمن ها به طرح پیشنهادهای خود در عرصه های مختلف پرداختند.

 

نظر شما