سازمان های مردم نهاد نقش موثری در مدیریت مصرف دارند

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۰:۰۲
کد خبر: ۸۸۵۰۹۳
سازمان های مردم نهاد نقش موثری در مدیریت مصرف دارند
ستوده با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد ارتباط خوبی با مردم دارند خاطرنشان کرد:، لازم است از این توانمندی اجتماعی برای غلبه بر مشکلات، استفاده کامل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ مهندس منصور ستوده در نشست هم اندیشی با اعضای سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان همدان گفت: سمن ها باید فعالیت و اقدامات خود در سطح استان را برای مردم و مسئولان بیان کنند تا مدیران استانی بتوانند از وجود آنان بهره های لازم را ببرند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان تعامل بیشتر و سازنده سازمان های مردم نهاد با شرکت آب منطقه ای را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید ارتباطی دو طرف برقرار شود و از این راه برای حل مشکلات منابع اب و انرژی اقدام کرد.

وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد ارتباط خوبی با مردم دارند خاطرنشان کرد:، لازم است از این توانمندی اجتماعی برای غلبه بر مشکلات، استفاده کامل شود.

ستوده در این نشست بر ارتباط موثر سازمان های مردم نهاد با شرکت آب منطقه ای تاکید و گفت: سمن ها میتوانند در کارها به دولت مشورت دهند تا کارها درست پیش برود

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان در خصوص ساخت و سازهای آب های زیر زمینی در داخل شهرها، خاطرنشان کرد: وظایف دستگاه های اجرایی در استان تفکیک شده است به طوری که حفاظت از قنوات برعهده شهرداری می باشد.

وی با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای استان بشدت با پوشاندن رودخانه ها مخالف است، ابراز کرد: براساس تصمیماتی که اتخاذ شده در صورتی که شهرداری اقدام به پوشاندن رودخانه ها کنند از شرکت آب منطقه ای استعلام خواهند گرفت.

مهندس ستوده خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای توسعه یافته اقدام به پوشاندن رودخانه ها کردند و پس از چند مدتی ابراز پشیمانی کردند و این در حالیست که مدیران ما می توانند از اقدامات آنان تجارب کسب کنند و پوشاندن رودخانه ها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه ارزیابی سد گرین یکی از الزامات اخذ آن مطالعات زیست محیطی است، افزود: در راستای پیشگیری از خطرات زیست محیطی رعایت آلایندگی از آلایندگی های محیطی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان اظهار کرد: احداث سد در برخی مناطق موجب آبادانی و ارتقای گردشگری و توسعه جنگل کاری و شکوفایی و رونق کشاورزی می شود.

وی گفت: همشهریان می توانند در صورت وجود هرگونه تخلف برداشت بی رویه از منابع آبی زیر زمینی و چاه های غیر مجاز با تلفن گویای ۳۱۵۱ تماس حاصل فرمایند

 

نظر شما