سه پایگاه جاده‌ای هفته دولت در همدان به بهره برداری می رسد

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۰:۲۳
کد خبر: ۸۸۵۵۳۰
سه پایگاه جاده‌ای هفته دولت در همدان به بهره برداری می رسد
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از افتتاح 6 پایگاه اورژانس جدید طی امسال در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، حبیب معصومی از راه‌اندازی سه پایگاه جاده‌ای در استان همدان طی هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: سه پایگاه جاده‌ای نیز تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه سد کلان ملایر، روستای میانده شهرستان تویسرکان و قینرجه شهرستان رزن در هفته دولت افتتاح می‌شود گفت: در حال حاضر 55 پایگاه جاده‌ای و شهری دانشگاه علوم پزشکی همدان در استان فعال است که به همراه پایگاه جاده‌ای اسدآباد، تعداد به 60 مورد می‌رسد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با بیان اینکه تا پایان امسال در آزادراه همدان ـ ساوه به اسم آزادراه «2»، روستای آب‌مشکین کبودراهنگ و روستای جربانلو در شهرستان رزن پایگاه اورژانس راه‌اندازی می‌شود افزود: با افتتاح این پایگاه‌ها دو سال جلوتر از تکالیف محول‌ خواهیم بود.

وی بیان کرد: در هفته دولت تعداد پایگاه اورژانس به 60 مورد می‌رسد و پایان سال به 63 مورد و دیگر تا پایان سال 1400 تکلیفی نخواهیم داشت.

معصومی با بیان اینکه از زمان دولت یازدهم 56 دستگاه آمبولانس جدید وارد استان شده است گفت: در حال حاضر سال ورود 20 دستگاه آمبولانس به استان به قبل ازسال 92 برمی‌گررد.

وی خاطرنشان کرد: قرار است 17 آمبولانس جدید وارد استان شود که با این امکان دیگر آمبولانسی نخواهیم داشت که قبل از سال 92 وارد همدان شده باشد.

 

نظر شما