نماینده مردم همدان و فامنین:

منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد همدان نیازمند شتاب و تلاش مضاعف است

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۹:۱۰
کد خبر: ۸۸۵۷۳۶
منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد همدان نیازمند شتاب و تلاش مضاعف است
حمیدرضا حاجی بابایی اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد همدان و شهرک مبتنی برفناوری های برتر در توسعه و رونق اقتصادی استان نقش ویژه ای دارد که نیازمند شتاب و تلاش مضاعف است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جلسه اعضای قرارگاه اقتصاد مقاومتی همدان که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد همدان و شهرک مبتنی برفناوری های برتر در توسعه و رونق اقتصادی استان نقش ویژه ای دارد که نیازمند شتاب و تلاش مضاعف است. 

وی خاطر نشان کرد: این طرح مانند ۲ بال قوی برای اوج گرفتن اقتصادی همدان لازم است. 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: این استان در زمینه راه و راه آهن و توسعه این زیرساخت ها در کشور بی نظیر است. 

وی به موقعیت های جغرافیایی استان همدان اشاره کرد و گفت: به دلیل استعدادهای ویژه همدان باید گام های بزرگتری در زمینه توسعه اقتصادی برداریم. 

حاجی بابایی طرح "هگمتان بازار" که با همت اصناف اجرا شده را از طرح های اثربخش در زمینه توسعه و توجه به کسب و کار عنوان کرد. 

وی منطقه ویژه اقتصادی همدان را هم از طرح های مهم استان ذکر کرد که در رشد و تحول این منطقه بسیار اثر گذار است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی شهرک مبتنی برفناوری های برتر را نیز از طرح های موثر اقتصادی همدان دانست و گفت: تکمیل و توسعه این شهرک برای حمایت از شرکتهای دانش بنیان اهمیت دارد. 

حاجی بابایی بر شتاب گرفتن روند اجرایی طرح منطقه ویژه اقتصادی تاکید کرد و گفت: ساماندهی  صنایع کوچک در مناطق ویژه اقتصادی می تواند کارساز باشد. 

وی به مشکلات کشاورزان به ویژه سیرکاران همدانی اشاره کرد و از وزیر خواهان چاره اندیشی برای صادرات و تنظیم بازار این محصول کشاورزی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز