۶ مجتمع خدماتی رفاهی در ملایر احداث می شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۸:۵۰:۲۶
کد خبر: ۸۸۶۶۸۲
۶ مجتمع خدماتی رفاهی در ملایر احداث می شود
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از احداث 6 مجتمع خدماتی رفاهی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سید اسماعیل صفوی‌زاده با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم اداره کل راهداری آسفالت محورهاست، انجام آسفالت محور ملایر ـ توره لکه‌گیری و روکش از ابتدای حوزه ملایر تا نرسیده به پل جوراب با 2 میلیارد تومان را از جمله اقدامات دانست.

وی افزود: کل آسفالت ریخته شده در طول محورها بدون محاسبه آسفالت پیمانکار ملایر ـ توره 995 تن بوده که توسط نیروهای راهداری انجام شده است. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به عملکرد اداره در تیرماه بیان کرد: لکه‌گیری آسفالت محورهای اصلی و فرعی و روستایی، ترمیم تابلوهای محور اصلی، ساماندهی گاردریل‌های شکسته محورهای شهرستان، بازسازی پل گنجاب با 38 میلیون تومان، احداث پل هزار جریب، شانه‌سازی محورهای اصلی و روستایی، احداث پل روستایی بوربور به قشلاق قباد، تعریض راه و پل های روستایی نهنجه؛ ایمن‌سازی گردنه آبدر با نیوجرسی برای جلوگیری از رانش کوه و جمع‌آوری تابلوهای غیر مجاز از جمله اقدامات بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 6 مجتمع خدماتی رفاهی در دست احداث است گفت: این مجتمع‌ها شامل مجتمع اختصاصی ایران‌زمین با محوریت CNG و تسهیلات پرداختی 2 میلیارد تومان با پیشرفت 70 درصدی، مجتمع «طلوع» با 300 میلیون تومان و پیشرفت 90 درصدی و مجتمع «اسلام‌آباد» با 1.5 میلیارد ریال و پیشرفت 80 درصد است.

صفوی‌زاده از احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی رهسپاریان (محور آورزمان) با 2 میلیارد تومان و پیشرفت 70 درصدی خبر داد و تصریح کرد: مجتمع خدماتی ابتدای محور اراک «متین‌پور» با پیشرفت فیزیکی 20 درصد و مجتمع بین‌راهی با محوریت موتوری روبروی بهشت هاجر با پیشرفت 20 درصد تسهیلات از دیگر مجتمع‌های در دست احداث است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز