هوای همدان تا آخر هفته تغییرات محسوسی ندارد

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۵:۰۵
کد خبر: ۸۸۶۸۶۸
هوای همدان تا آخر هفته تغییرات محسوسی ندارد
محمد حسن باقری شکیب گفت: در این روزهای فصل تابستان، وضعیت جوی همدان تغییرات چندانی ندارد و تا پایان هفته جاری دمای نقاط مختلف این استان پایدار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان افزود: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد ملایم و غبار رقیق محلی پیش بینی می‌شود.

محمد حسن باقری شکیب اظهار داشت: دمای هوای شهرهای استان همدان در این روزها تغییرات محسوسی ندارد و تا پنج روز آینده این روند ادامه دارد.

وی عنوان کرد: تا سه روز آینده در ساعت های بعد از ظهر کمی بر شدت وزش با افزوده می شود.

باقری شکیب اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند و اسدآباد با ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرم‌ترین و بهار با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین شهرهای استان ثبت شده‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای هوای همدان، ۱۳ درجه سانتیگراد و بیشینه دمای این شهر ۳۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز