باید فضای مجازی را به نفع نظام و آبروی انقلاب اسلامی تسخیر کرد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۵:۱۹
کد خبر: ۸۸۹۱۳۷
باید فضای مجازی را به نفع نظام و آبروی انقلاب اسلامی تسخیر کرد
حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی با بیان اینکه تجمع حاضر پیش‌فرض این است که می‌توانیم فضای مجازی را به نفع نظام و آبروی انقلاب اسلامی تسخیر کنیم گفت: امروز فضای مجازی بسیاری از حقیقت‌ها را به هم می‌زند بنابراین نیازمند مدیریت این فضا هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم افتتاحیه برگزاری نخستین دوره توانمندسازی مسوولان گروه‌های تولید محتوای شبکه سایبری جمهوری اسلامی ایران «شمسا» در همدان اظهار کرد:‌ امروز جمع حاضر در خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند و وظیفه خطیری دارند.

وی با بیان اینکه تجمع حاضر پیش‌فرض این است که می‌توانیم فضای مجازی را به نفع نظام و آبروی انقلاب اسلامی تسخیر کنیم گفت: امروز فضای مجازی بسیاری از حقیقت‌ها را به هم می‌زند بنابراین نیازمند مدیریت این فضا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه امروز در فضای مجازی شاهد جنگ اندیشه‌ها هستیم تاکید کرد: این فضا حساس‌ترین ساحت انسان یعنی اندیشه را مورد هجوم قرار داده است پس باید به خوبی مدیریت شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن، هدفمند فعالیت می‌کند و باید هوشیار بود بیان کرد: دشمن اوایل کار پیام‌هایی تولید می‌کرد که مخالف دین و فطرت بود، اما امروز محتواهایی را تولید می‌کند که مخالف فطرت نیست اما مخالف دین است.

شعبانی خاطرنشان کرد: امروز با آرایش جنگی دشمن مواجه هستیم که با تولید محتواهای طنزآمیز اندیشه‌های جوانان را تغییر می‌دهد و با غیرت‌زادیی، بنیاد خانواده را سست می‌کند.

وی خطاب به جمع با بیان اینکه در جبهه جنگ بسیار سختی قرار گرفته‌ایم که البته دشمن از ایمان و اعتقاد انقلابی‌ها خبر ندارد و قطعا پیروزی از آن ماست گفت: اگر فردی می‌خواهد در این وادی پیروز شود توجه به اذن‌الله و خلوص نیت شرط است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان فضای جنگ امروز را فضای مجازی عنوان کرد و افزود: اگر امروز می‌خواهید شهید همت‌ها، شهید باکری‌ها و شهید هادی‌ها شوید، در این عرصه هم می‌توان مانند آنها شد.

وی افزود: خوشبختانه امروز جریان انقلابی بسیار خوب و تشکیلاتی فعالیت می‌کند زیرا متوجه شده صحنه جنگ و جهاد در فضای مجازی است و باید در این حوزه ورود کند.

شعبانی با بیان اینکه امروز باید علیه دشمن قیام کرد حال یا با تشکیلات یا فردی افزود: مگر امام(ره) علیه طاغوت تنها قیام نکرد؛ قیام برای خدا امروز به معنای حضور جدی در دفاع از اندیشه‌های اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه کار دینی و انقلابی کردن بدون اخلاص میسر نیست گفت: کشور ما برای بی‌شائبه بودن باید طیب باشد و اگر می خواهیم موثر باشیم باید با خدا و با اخلاص باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز